Zobacz także  •  Członkowie

Carrefour promuje majówkę w stylu NoLo - sieć rozszerza ofertą alkoholi zero procent

Carrefour Polska przed nadchodzącą majówką rozszerzył swoją ofertę bezalkoholowych napojów No-Lo. W asortymencie sieci pojawiły się właśnie nowe produkty, które nie zawierają alkoholu, ale oferują pełnię smaku popularnych drinków i koktajli smakowych. Rozszerzona oferta obejmuje 10 produktów 0% przeznaczonych dla dorosłych. Nowości dostępne są w ponad 300 własnych i franczyzowych sklepach Carrefour w całej Polsce.

Od kwietnia klienci Carrefour mogą cieszyć się jeszcze większym wyborem mocktaili, czyli bezalkoholowych koktaili, które idealnie wpisują się w rosnący trend niepicia alkoholu. Badanie przeprowadzone przez SW Research w listopadzie ubiegłego roku pokazuje, że 40,3% osób do 24. roku życia ograniczyło spożycie alkoholu, a w grupie wiekowej 25–34 lata, obejmującej część pokolenia Z i Y, aż 51% respondentów zadeklarowało zmniejszenie konsumpcji tego rodzaju używki. Co więcej, 10% badanych całkowicie zrezygnowało z jego spożywania. Nowa gama bezalkoholowych napojów odzwierciedla te zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wybierają świadomy i bardziej zdrowy styl życia.

Ekskluzywne nowości na sklepowych półkach

Wśród nowości na szczególną uwagę zasługują produkty marki Groove dostępnej na wyłączność w sklepach Carrefour. Marka ta oferuje produkty inspirowane popularnymi koktajlami, ale z zerową zawartością alkoholu. Klienci mogą spróbować takich wariantów jak Cuba Libre, Whisky & Cola, Orange Spritz, Cosmopolitan czy Strawberry Daiquiri, wszystkie w wersji NoLo. Linia Groove dostępna jest na wyłączność w Carrefour do końca maja. Jeszcze przed wakacjami na sklepowych półkach pojawią się także produkty marki Funky Voda, która wprowadza alternatywę dla klasycznych drinków,  takich jak French 75, Hugo czy Bramble w 100% bez alkoholu.

  • Rosnące zainteresowanie produktami bezalkoholowymi wśród młodszych pokoleń, świadczy o zmieniających się preferencjach konsumentów, którzy coraz częściej poszukują zdrowszych i nowocześniejszych alternatyw dla tradycyjnych napojów alkoholowych. W odpowiedzi na te trendy, postanowiliśmy znacząco rozszerzyć naszą ofertę mocktaili, czyli produktów NoLo, tak często poszukiwanych w okresie majówkowym. Prowadzimy intensywne prace nad wprowadzaniem nowych, innowacyjnych produktów w tej kategorii oraz wzmacniamy naszą strategię promocyjną, co pozwoli nam dalej budować naszą pozycję lidera w zakresie nowości oraz produktów bezalkoholowych na polskim rynku - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

Odpowiedź na Światowe Trendy

Carrefour, dążąc do bycia liderem innowacji w sektorze detalicznym, nie tylko odpowiada na globalne zmiany w konsumpcji alkoholu poprzez rozszerzenie linii produktów No-Lo, ale również kreuje nowe standardy w branży. Dzięki wyłącznym produktom, sieć umacnia swoją pozycję jako dostawca najszerszego wyboru nowoczesnych rozwiązań dla świadomych konsumentów.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!