Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour Polska sponsoruje maraton w Krakowie

<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska sponsorem maratonu w Krakowie: zapraszamy do wspólnego kibicowania już 19 kwietnia.   Wsparcie maratonu w Krakowie to kolejna inicjatywa przeprowadzana w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. <br /><br /></p>

>

Biegacze wystartuj? o godz. 9 z krakowskiego Rynku Głównego. W tym samym czasie rozpocznie działalność strefa Carrefour na miasteczku maratońskim. Na specjalnie zaaranżowanym stoisku, dzieci będ? mogły sprawdzić swoj? koordynację, a dorośli odpocz?ć w strefie relaksu lub poćwiczyć pod czujnym okiem instruktora. Carrefour zadba również o dobre samopoczucie tych, którzy ukończ? 42-kilometrowy bieg: na mecie biegu będ? czekać na maratończyków między innymi owoce, słodycze oraz napoje ufundowane przez sieć.

Natomiast jeszcze przed maratonem, od 16 kwietnia, Carrefour zaprasza na swoje stoisko na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana, gdzie będzie można zapoznać się ze specjalnie przygotowan? dla osób aktywnie uprawiaj?cych sport ofert? Carrefour.

Poprzez sponsoring wydarzeń sportowych sieć zachęca do aktywności fizycznej w ramach zainaugurowanej w zeszłym roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Celem kampanii jest pomoc klientom i pracownikom we wdrażaniu zdrowego stylu życia i edukacja na temat właściwego odżywiania. W toku kampanii Carrefour wraz z ekspertami ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie opracował poradniki na temat zdrowej diety, a także zorganizował liczne akcje edukacyjne. Sieć angażuje się również w promocję biegania w całym kraju: w 2014 roku Carrefour był sponsorem trzech maratonów: we Wrocławiu, Warszawie oraz Poznaniu, w których udział wzięło ponad 18 tys. biegaczy. W tym roku oprócz maratonu w Krakowie, planuje również wsparcie kolejnych biegów w innych polskich miastach.

„Realizuj?c kampanię  ?  Z miłości do Zdrowia   ? chcemy odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, którzy przywi?zuj? coraz większ? wagę do zdrowia swojego oraz swoich rodzin. Sport jest nieodł?cznym elementem zdrowego stylu życia dlatego cieszę się, że jako Carrefour możemy wspierać kolejny maraton, który w tym roku odbędzie się w Krakowie.” – mówi Dyrektor Regionalny Carrefour Polska Andrzej Bednarz.

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour wzbogacił swoj? ofertę produktów lokalnych oraz regionalnych, a także w wybranych hipermarketach utworzył specjaln? strefę „Świat Zdrowia”, w której klienci znajd? szeroki asortyment produktów dla diabetyków, bezglutenowych, sojowych, dietetycznych oraz ekologicznych.   W Krakowie ta oferta jest dostępna dla klientów w hipermarkecie Carrefour Zakopianka. Odwiedzaj?cy sklepy Carrefour w całej Polsce mog? z łatwości? dbać o zdrowie kupuj?c również wysokiej jakości owoce i warzywa na „Targu Świeżości”.

Promowanie zasad zdrowego odżywiania jest szczególnie ważne wśród dwóch grup wiekowych:   dzieci oraz seniorów. Z tego powodu w 8 miastach Polski, w tym w Krakowie, rozpocz?ł się program realizowany ze środków Fundacji Carrefour „ABC Zdrowego Żywienia”. W warsztatach, które odbęd? się w czerwcu oraz w październiku wezm? udział uczniowie z krakowskich szkół podstawowych oraz seniorzy.

***

Grupa Carrefour
Obecna w 34 krajach jest jednym z największym detalistów na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferuj?ca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działaj?ca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzaj? sklepy Carrefour na całym świecie, maj?c dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 700 sklepów w różnych formatach: s? to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarz?dc? centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlow? naszych sklepów uzupełniaj? stacje paliw. D?ż?c do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!