Aktualności firm stowarzyszonych  •  Członkowie

Carrefour Polska rozszerza ofertę egzotycznych smaków Azji - ponad 600 produktów z Dalekiego Wschodu w sklepach

Wodpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków kulinarnymi odkryciami, Carrefour Polska rozbudowuje ofertę produktów Kuchni Świata. Z okazji  Chińskiego Nowego Roku, sieć poszerzyła swój asortyment oryginalnych składników i dań kuchni azjatyckiej do ponad 600 produktów. Rozbudowana gama dostępna jest w ponad 200 super- i hipermarketach oraz 54 sklepach franczyzowych Carrefour na terenie całego kraju.

Obserwowane przez Carrefour Polska trendy zakupowe pokazują, że konsumenci coraz odważniej eksperymentują w swoich domowych kuchniach, samodzielnie przygotowując takie dania jak np. sushi, pad thai czy ramen. Umożliwia to, m.in. łatwy dostęp do dalekowschodnich przepisów oraz oryginalnych składników, których liczba w stałej ofercie sklepów tej sieci dynamicznie rośnie.

Wraz z nowym katalogiem handlowym, który obowiązuje do 2 lutego br., klienci znajdą w Carrefour łącznie ponad 600 oryginalnych składników i dań kuchni azjatyckiej, a wśród nich zarówno podstawowe składniki, takie jak ryż do sushi, sos sojowy, czy makarony, jak i bardziej wyszukane produkty - pasty curry, matcha, kimchi, tofu czy egzotyczne przyprawy. Carrefour stawia na autentyczność, oferując oryginalne produkty z różnych zakątków Azji, w tym z Chin, Japonii, Tajlandii, Wietnamu czy Emiratów Arabskich.

  • Nasza oferta Kuchni Świata jest jedną z najszerszych na polskim rynku, nawet dziesięciokrotnie większa niż w sklepach dyskontowych - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour PolskaWyróżnia nas jednak nie tylko szeroki wybór, ale także stała dostępności produktów przez cały rok, konkurencyjne ceny, a także atmosfera zakupówW naszych sklepach na klientów czekają liczne animacje, degustacje czy pokazy live cooking, które sprawiają, że zakupy stają się miłym doświadczeniem, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Chcemy, aby sklepy Carrefour były miejscem, w którym każdy może odkrywać nowe smaki i cieszyć się nimi zawsze wtedy, kiedy ma na nie ochotę - dodaje Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polsk

Carrefour aktywnie promuje kulturę kulinarną Azji organizując w swoich marketach animacje i degustacje. Już w najbliższy weekend od 31 stycznia do 2 lutego, w wybranych sklepach sieci, klienci będą mieli okazję uczestniczyć w specjalnych wydarzeniach, które przeniosą ich w świat azjatyckich smaków i aromatów. To doskonała okazja aby zdobyć nowe inspiracje do eksperymentowania we własnej kuchni.

Poza nową ofertą kuchni azjatyckiej, Carrefour w swoich sklepach posiada również stały, bogaty asortyment produktów z kilkunastu innych kuchni świata - od europejskich klasyków, jak kuchnia francuska, włoska, grecka czy ukraińska, po egzotyczne smaki krajów Ameryki Południowej czy Afryki. Łącznie w stałym asortymencie sieci klienci znajdą obecnie już ponad 3000 oryginalnych produktów zza granicy.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!