RSE  •  COVID-19  •  Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour Polska nagradza pracowników sklepów i magazynów za pracę w czasie pandemii koronawirusa

Doceniając zaangażowanie swoich ekip, Carrefour przygotował dla pracowników sklepów i magazynów nagrodę do 1000 zł za ich wysiłek. Dzięki nim sklepy są cały czas otwarte, bezpieczne i pełnią ważną rolę w społeczeństwie, zapewniając swoim klientom dostęp do najbardziej potrzebnych dziś produktów.

Carrefour w tym niełatwym dla wszystkich czasie wypracował także wiele rozwiązań, które przyczyniają się do zapewnienia większego bezpieczeństwa klientów, pracowników i dostawców. Od 30 marca br. czas pracy sklepów zintegrowanych Carrefour będzie skrócony do godziny 20.00. W niektórych sklepach odbywa się także nocne towarowanie. Przebywają w nich wtedy wyłącznie delegowane do tego zespoły. Natomiast dla pracowników, którzy w tej wyjątkowej sytuacji mogą potrzebować profesjonalnego wsparcia, uruchomiona została zewnętrzna telefoniczna pomoc psychologiczna.

Ponadto, Carrefour wdrożył w swoich sklepach szereg dodatkowych działań: we wszystkich sklepach zintegrowanych Carrefour zamontowane są przykasowe ekrany z pleksi, zabezpieczające klientów i kasjerów. Przy stanowiskach kasowych oraz ladach obsługiwanych przez pracowników wyklejone są odpowiednie linie dystansowe ułatwiające utrzymanie odpowiedniego odstępu pomiędzy klientami, a także między klientem i obsługującym. Wszyscy pracownicy Carrefour mają dostęp do środków odkażających oraz możliwość pracy w rękawiczkach i maseczkach lub przyłbicach z ochronną szybą. Systematycznie dezynfekowane są kasy, wagi i lady. Dodatkowo, Carrefour zachęca klientów do dokonywania płatności bezgotówkowych. O bezpiecznym zachowaniu w sklepie przypominają również specjalne tablice i plakaty lub informacje na monitorach przykasowych.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych, specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!