Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour laureatem 9. edycji konkursu Ambasador Polskiej Gospodarki

<p style="text-align: justify;">25 września w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który został doceniony w kategorii „Najwyższa jakość”.</p>

>

– Cieszę się, że Business Centre Club docenił działania Carrefour Polska w kategorii „Najwyższa jakość”. Nasza sieć od wielu lat podejmuje działania, aby stale zwiększać asortyment naszych sklepów, jednocześnie dbaj?c o jakość sprzedawanych produktów. Możliwe jest to dzięki współpracy z wiarygodnymi dostawcami, którzy spełniaj? nasze wysokie standardy. Ambicj? Carrefour jest przede wszystkim dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości, które odpowiadaj? ich potrzebom. Należy także dodać, że dbamy o jakość obsługi naszych klientów. Wprowadzamy innowacyjne rozwi?zania handlowe, m.in. aplikację Mój Carrefour, aby zagwarantować im jak największ? satysfakcję z zakupów  – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Carrefour od wielu lat kontynuuje swoj? strategię handlow?, opart? na szerokiej i urozmaiconej gamie produktów. Jej realizacja bazuje na rozwoju współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych, wprowadzeniu nowych marek w gamie produktów własnych oraz rozwoju kategorii produktów "Jakość z Natury Carrefour". Ta ostatnia to unikalna oferta produktów charakteryzuj?cych się wysok? jakości? i wyśmienitym smakiem. Dostawcy produktów „Jakość z Natury Carrefour” troszcz? się o środowisko naturalne i dobrostan zwierz?t. Każdy z produktów, przed przyznaniem znaku „Jakość z Natury Carrefour”, przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci maj? gwarancję najwyższej jakości i smaku.

Ponadto, Carrefour Polska stale pracuje nad nowymi pomysłami na podwyższenie jakości swoich usług i coraz lepsze wsłuchiwanie się w światowe trendy. Carrefour, jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce, wdroży koncept Marketplace, czyli internetow? platformę sprzedaży ł?cz?c? klientów ze sprzedawcami. Dzięki temu rozwi?zaniu zyskaj? oni dostęp do jeszcze szerszej oferty różnorodnych produktów wysokiej jakości oraz godnych zaufania, sprawdzonych sprzedawców. Dzięki przejrzystemu katalogowi produktów każdy klient z łatwości? odnajdzie interesuj?ce go towary, a atrakcyjne promocje zachęc? do częstszego dokonywania zakupów. Innymi, całkowicie innowacyjnym projektami podnosz?cymi jakość usług sieci jest platforma współpracy S?Siatki, dzięki której o zrobienie zakupów i ich dostarczenie możemy poprosić członków internetowej społeczności oraz usługa Skanuj i Płać, która pozwoli na zeskanowanie produktów telefonem i dokonanie szybciej płatności mobilnej.

Konkurs „Ambasador Polskiej Gospodarki” organizowany jest przez Business Centre Club. Jego celem jest wzmocnienie wizerunku przedsiębiorców – Członków Business Centre Club oraz ich promocja poprzez nagradzanie najlepszych przykładów dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych. Formuła konkursu jest szeroka. Poza eksporterami, dotyczy także firm przyczyniaj?cych się swoj? działalności? do większej i lepszej rozpoznawalności polskiej gospodarki na świecie, tj. do importerów, firm współpracuj?cych z zagranicznymi partnerami lub do podmiotów, z którymi innowacyjnych pomysłów korzystaj? przedsiębiorcy w Polsce i zagranic?.

***  

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!