Aktualności firm stowarzyszonych

Carrefour i Altavia Polska zachęcają klientów do kibicowania kolarzom podczas Tour de Pologne

Odliczamy już ostatnie dni do startu tegorocznego Tour de Pologne! Agencja Altavia Polska wspiera Carrefour Polska w akcji promocyjnej związanej z tym wielkim sportowym świętem. Działania są skierowane do wielbicieli największej imprezy kolarskiej w Polsce oraz do Klientów sklepów Carrefour. Kampania „Razem wspieramy polskie kolarstwo  - bądź z nami na trasie” potrwa do końca sierpnia.

Carrefour Polska po raz piąty z rzędu wspiera Tour de Pologne jako główny sponsor tej imprezy. Firma już od wielu lat zaangażowana jest w propagowanie zdrowego i aktywnego trybu życia, a udział w promocji sportu, w tym kolarstwa, wpisuje się w kluczową dla Carrefour strategię transformacji żywieniowej.

Kolarze wystartują już 9 sierpnia z Placu Zamkowego w Lublinie. Zwycięzcę całej rywalizacji poznamy 15 sierpnia w Krakowie. Podczas 78. edycji wyścigu topowi cykliści będą rywalizować o żółtą koszulkę lidera Carrefour i zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Carrefour.

Jak w poprzednich latach, także w tym roku, Altavia Polska przygotowała wspólnie z Carrefour kampanię dla klientów sieci. Agencja odpowiada zarówno za kreację, jak i produkcję nośników promujących Tour de Pologne na terenie sklepów. W 142 placówkach w Polsce można zobaczyć materiały POS wspierające akcję konsumencką i zachęcające do kibicowania naszym sportowcom.

Tour de Pologne jest prestiżowym wyścigiem kolarskim o randze międzynarodowej. Ma bardzo długą tradycję - istnieje już od 78 lat i jest częścią światowego UCI World Tour. Co roku przyciąga wielu fanów, którzy nie tylko towarzyszą kolarzom na trasie, ale również wspierają ich poprzez angażowanie się w różnego rodzaju akcje promocyjne.

Razem wspierajmy polskie kolarstwo - bądź z nami w Carrefour i na trasie Tour de Pologne!

***

Altavia Polska (www.altavia.pl) specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży.

Altavia Polska należy do globalnej Grupy Altavia (www.altavia-group.com), która działa w 43 miastach w 30 krajach, obsługując na całym świecie ponad 300 wiodących retailerów i marek.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!