Aktualności firm stowarzyszonych  •  Członkowie

Bezpłatny webinar „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?”

DATA: 21 kwietnia 2021 r.

GODZINY: 10:00-11:30

MIEJSCE: Wydarzenie online (Zoom)

CENA: udział bezpłatny

OPIS WYDARZENIA:
Wydaje Ci się, że wiesz, czego chcą Twoi Klienci, a jednak wciąż zdarza Ci się słyszeć, że są niezadowoleni? Albo, co gorsza, nie słyszysz nic, tylko w pewnym momencie dostrzegasz, że po prostu ich ubyło? Wedle badań firmy Gartner (dawniej CEB global) aż 96% Klientów, którzy doświadczyli zbyt dużego w ich mniemaniu wysiłku w kontakcie z daną firmą, nie ponowi zakupu. Innymi słowy - zwyczajnie od Ciebie odejdą. Możesz sobie na to pozwolić?

Zapraszamy Cię na bezpłatny webinar inspiracyjny „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?” opracowany z myślą o przedstawicielach kadry zarządzającej, którzy tak jak Ty, są gotowi, by zaufać najbardziej obiektywnym obserwatorom – swoim Klientom i poszerzyć sposób patrzenia na proces sprzedaży i obsługi o ich perspektywę. W ramach webinaru dowiesz się, jakie elementy mają kluczowy wpływ na doświadczenie Klienta i jego lojalność wobec marki, w jaki sposób dokonywać ich pomiaru i jak wykorzystać zdobytą w ten sposób wiedzę do podnoszenia jakości obsługi Klienta.  

Potrzebujesz zachęty? Zobacz, jak poprzednią edycję webinaru CX ocenili jej Uczestnicy: 
- "Bardzo rzetelnie przedstawiona tematyka CX"
- "Konkretne, fajnie przedstawione informacje. Fajna pigułka wiedzy"
- "Moja ogólna ocena webinaru jest niezwykle pozytywna" 

Webinar inspiracyjny – dlaczego warto?
- usystematyzujesz swoją wiedzę na temat CX i dowiesz się jaka jest istota zarządzania doświadczeniem Klienta,
- poznasz różnice pomiędzy różnymi sposobami mierzenia jakości doświadczenia Klienta,
- dowiesz się czym jest wysiłek Klienta (Customer Effort) i jaki ma wpływ na jego lojalność wobec Twojej marki,
- dowiesz się, jak konstruować Customer Journey Map (mapę doświadczenia Klienta),
- poznasz sposoby wykorzystania wyników badań CX do doskonalenia procesu obsługi Klienta.

Termin: 21.04.2021 godz. 10:00-11:30
Dla kogo: kadra zarządzająca
Realizacja: przy pomocy programu Zoom
Zarejestruj się: https://profes.wroclaw.pl/trening/index.php/zapisy/28-szkolenie-28 
Koszt udziału: to wydarzenie jest bezpłatne

ORGANIZATOR: PROFES Sp. z o.o. Sp. k.

Do pobrania

Download PROFES_Customer_Exprerience_-_dlaczego_zachwycanie_Klientow_nie_buduje_dlugotrwalej_lojalnosci.pdf  (PDF • 260 KB)
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!