Aktualności firm stowarzyszonych  •  Członkowie

Bank Credit Agricole wprowadza wyszukiwarkę do aplikacji CA24 Mobile

Konkretna transakcja w historii, oferta rabatowa w Klubie Korzyści, a może potrzebna funkcjonalność? – aplikacja CA24 Mobile nie będzie mieć już przed swoimi użytkownikami żadnych tajemnic. Bank Credit Agricole uruchomił właśnie nową wyszukiwarkę, dzięki czemu wszystko co potrzebne w aplikacji, można znaleźć niemal jednym kliknięciem. 

 

Wyszukiwarka w aplikacji mobilnej to funkcjonalność, z której z powodzeniem korzysta wiele dobrze znanych marek, ale to wciąż nowość w kategorii aplikacji bankowych. Credit Agricole wprowadza ją do CA24 Mobile, aby ułatwić swoim klientom dotarcie do wszystkich informacji. 

 

– Wiemy, że narzędzie to doskonale sprawdza się w różnych typach aplikacji mobilnych. Nasz sektor jeszcze nie wykorzystał pełni potencjału tego rozwiązania. Biorąc pod uwagę te obserwacje, ale i oczekiwania naszych klientów, aby korzystanie z cyfrowej bankowości było jeszcze łatwiejsze, zdecydowaliśmy się wprowadzić do aplikacji wyszukiwarkę. Stawiamy na przyjemne zaskoczenie. Użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu danej funkcji, bo może ją znaleźć niemal za jednym kliknięciem – tłumaczy Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w Credit Agricole. 

 

Jak działa nowa funkcja? 

 

Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się będą proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści. 

 

– Większość wyszukiwarek w aplikacjach bankowych bazuje na ograniczonym zakresie danych. Tymczasem w CA24 Mobile użytkownicy mogą sprawdzić znacznie więcej informacji i znaleźć praktycznie wszystko, czego potrzebują – dodaje Janusz Kępiński. 

 

Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. 

 

 

*********** 

Dodatkowych informacji udziela 

Przemysław Przybylski  

Rzecznik Prasowy Credit Agricole  

tel. 519 019 041  

e-mail: prprzybylski(@)credit-agricole.pl  

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!