Zobacz także • Członkowie
AM Art-Media Agencja PR: nowy dział i awanse
Firma AM Art-Media Agencja PR, działająca od blisko 30 lat na rynku komunikacji i doradztwa medialnego, przebudowała strukturę odpowiedzialną za organizację eventów. Wyodrębniła dział Art-Media Events, a kilku menedżerów objęło wyższe stanowiska.
Firma oferuje klientom kompleksową realizację różnego rodzaju projektów.
- Poza organizacją klasycznych eventów, takich jak konferencje prasowe, briefingi, śniadania prasowe czy stoiska wystawiennicze, świadczymy kompleksową realizację różnorodnych imprez okolicznościowych. Oferujemy całościowe przygotowanie koncertów, wyjazdów incentive oraz imprez integracyjnych dla firm: od scenariusza, przez scenografię, po realizacje audiowizualne – mówi Ignacy Krasicki, prezes AM Art-Media Agencji PR.
W tym zakresie agencja nawiązała współpracę z kolejnymi partnerami, o znaczącym, wieloletnim doświadczeniu w realizacji tego rodzaju projektów. - Chcemy postawić na rozwój tego obszaru, który jawi się jako perspektywiczny, ale wymaga również doświadczonych i fachowych kooperantów – zaznacza Ignacy Krasicki.
Awanse w firmie
Kilku dotychczasowych menedżerów agencji objęło nowe funkcje. Justyna Orłowska została dyrektorem ds. PR i eventów, stanęła na czele działu Art-Media Events. Kamil Ciepieńko objął stanowisko dyrektora ds. PR i nowych mediów, a Joanna Godzina-Miler jest wicedyrektorem ds. PR. Zespołem specjalistów obsługujących Grupę Żabka, m.in. w ramach biura prasowego, kieruje Aleksandra Mikołajczak, również jako wicedyrektor ds. PR.
Justyna Orłowska to absolwentka kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Ma 14-letnie doświadczenie w branży PR i marketingu sportowym. Koordynowała także plany produkcyjne, eventy, gale, konferencje prasowe. Pracowała m.in. na stanowiskach: rzecznika prasowego w piłkarskiej Wiśle Płock, rzecznika prasowego i dyrektora ds. komunikacji w Superlidze piłkarzy ręcznych oraz w Polskim Związku Koszykówki.
Kamil Ciepieńko w branży PR pracuje od ponad 15 lat głównie dla firm z sektora obrony, przemysłu i farmaceutycznego. Jest autorem prac poświęconych budowie wizerunku przez podmioty terytorialne i organizacje sportowe, a także wielu artykułów dotyczących gospodarki i spraw społecznych. Pracował w lokalnych tytułach prasowych i w jednostkach samorządowych, w których zajmował się polityką informacyjną. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie.
Joanna Godzina-Miler jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (specjalizacja doradztwo medialne i polityczne na kierunku Politologia oraz Marketing i Zarządzanie), z blisko 20-letnim doświadczeniem w branży PR i media relations, także w
administracji publicznej. Odpowiadała za bieżące kontakty z mediami, promocję produktów i projektów w mediach, doradztwo strategiczne i wizerunkowe, po obsługę klienta w sytuacjach kryzysowych.
Aleksandra Mikołajczak ukończyła dziennikarstwo (specjalizacja: marketing medialny i public relations) na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na początku ścieżki zawodowej pracowała jako dziennikarka, m.in. w Polskiej Agencji Prasowej (PAP). Z branżą public relations związana jest od ponad 18 lat. W AM Art-Media pracuje od 2010 r. głównie dla klientów z branży FMCG.