Aktualności firm stowarzyszonych
Altavia rozpoczyna obsługę marki Dorato - startuje kampania wspierająca launch Dorato Blackcurrant
Altavia Polska rozpoczyna współpracę z marką Dorato (Ambra). Agencja zapewnia wsparcie startującej właśnie kampanii mającej na celu wsparcie sprzedaży nowego produktu w portfolio firmy - wina musującego Dorato Blackcurrant, które jest największą od kilkunastu lat premierą marki Dorato.
Po wygranym konkursie ofert Altavia Polska rozpoczyna obsługę marki Dorato, należącej do firmy Ambra. Agencja zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu startującej właśnie kampanii reklamowej najnowszego produktu w portfolio firmy Ambra - wina musującego Dorato Blackcurrant.
Na potrzeby kampanii Altavia zajęła się zaprojektowaniem i przygotowaniem elementów ekspozycji w punktach sprzedaży.
Akcja przebiega pod hasłem „Wieczór zyskuje nowy smak - Dorato Blackcurrant”. Inspiracją do stworzenia nowego wina był znany francuski aperitif - koktajl Kir Royale. Dorato Blackcurrant to największa premiera marki Dorato w ciągu ostatnich kilkunastu lat.
- Poszukiwaliśmy agencji, która zaproponuje takie rozwiązania techniczne, które zapewnią naszemu nowemu produktowi jak najlepszą długoterminową ekspozycję oraz budowanie jego wizerunku w punktach sprzedaży. Przy obowiązujących ograniczeniach prawnych to właśnie punkty sprzedaży są najważniejszym kanałem komunikacji w promocji produktów alkoholowych. Z agencją współpracujemy już od roku przy innych naszych projektach i okazało się, że również w konkursie ofertowym dla Dorato Blackcurrant jej propozycje najlepiej odpowiadały naszym planom związanym z ekspozycją marki w sklepach - mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager Ambra Brands.
Kampania „Wieczór zyskuje nowy smak - Dorato Blackcurrant” jest skierowana do miłośników win musujących, szczególnie tych, którzy poszukują nowych smaków.
Będzie miała miejsce w sklepach kanału tradycyjnego jak i nowoczesnego na terenie całej Polski.
Wino Dorato Blackcurrant zostało stworzone na podstawie oryginalnej receptury z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek i jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy chętnie sięgają po smakowe warianty alkoholi i lekkie propozycje koktajlowe.
Altavia Polska współpracuje z właścicielem marki Dorato, firmą Ambra od roku. Firma jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo czy Cydr Lubelski).
***
Altavia Polska (www.altavia.pl), agencja marketing services i print management, specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Altavia Polska zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. W gronie jej klientów jest m.in. Shell Polska, Mondelez, Carrefour Polska, Kompania Piwowarska, Essilor, Henkel.
Altavia Polska należy do globalnej Grupy Altavia (www.altavia-group.com), działającej w 43 miastach w 30 krajach. Altavia Group jest pierwszą międzynarodową, niezależną grupą specjalizującą się w komunikacji w branży retail. Od 36 lat, pracownicy Altavia Group dzielą tę samą pasję jaką jest retail. Codziennie dzielą się nią świadcząc usługi związane z aktywizacją sprzedaży na rzecz ponad 500 marek i firm.
Kontakt dla mediów:
Marcin Grządka, ŁubuDubu PR - 604 784 897, marcin(@)lubudubupr.pl
Paweł Usakowski, ŁubuDubu PR - 660 662 200, pawel(@)lubudubupr.pl