Aktualności firm stowarzyszonych

Altavia dla Shell: Stand 3D - przykład niebanalnej formy wsparcia sprzedaży

Agencja Altavia od 2006 roku realizuje dla Shell w Polsce i 10 innych krajach w Europie produkcje w obszarze kampanii BTL. Shell miał już zatem wielokrotnie okazję przekonać się, że agencja ma ogromne doświadczenie nie tylko w samej realizacji materiałów drukowanych, ale także w obszarze projektowania i produkcji wszelkiego typu nośników przestrzennych - POS.

 

- Wielokrotnie produkowaliśmy dla Shell różnego rodzaju standy, od małych form eksponowanych na ladzie wewnątrz stacji, poprzez duże standy podłogowe aż po spektakularne standy do ekspozycji zewnętrznych. Każdy projekt wymagał indywidualnego podejścia.

Przy okazji ostatniej ogólnopolskiej kampanii, sygnowanej hasłem „Moc okazji we wtorki i czwartki”, która wystartowała na stacjach 6 października br., zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie standu do siedziby głównej Shell w Warszawie – mówi Jan Gorgul, Senior Account Executive w Altavia Polska.

Stand informuje pracowników Shell i ich gości o aktualnych promocjach w ramach bieżącej kampanii reklamowej. Shell we wtorki i czwartki oferuje klientom stacji atrakcyjne bonusy (specjalne oferty na kawę, myjnię, napoje energetyczne itp.). Rodzaje tych bonusów zmieniają się w trakcie trwania kampanii, tak więc jednym z głównych założeń projektowych była możliwość regularnej, taniej i przede wszystkim łatwej wymiany grafiki w standzie.


Przygotowane zostały dwie propozycje standów – efektowny, podświetlany kaseton z grafiką zaprojektowana pod kampanię oraz dedykowany niestandardowy stand 3D.

- Klient wybrał niestandardowy stand 3D: dłoń trzymającą duży telefon komórkowy, całość o wysokości dorosłego mężczyzny. . Nasi inżynierowie produkcji opracowali finalną konstrukcję i mechanizm ramy z możliwością wielokrotnej, łatwej wymiany grafik – dodaje Jan Gorgul.

 

Przy produkcji standu zwróciliśmy szczególną uwagę na detale, które zostały „wydobyte z bryły” dzięki połączeniu różnych technik produkcji,  dając efekt realności. Front standu wykonany został z przezroczystego pleksi co pozwoliło uzyskać połyskliwość ekranu jak w prawdziwym smartfonie .Natomiast ręka została wydrukowana na folii monomerycznej, a następnie wydruk został pokryty matowym laminatem, co sprawia, że dłoń trzymająca telefon jest matowa, realna. Dodatkowo w dolnej części telefonu umieściliśmy matowy przycisk „Menu” taki jak w prawdziwym telefonie.

Komentarze ze strony Klienta są wystarczającym podsumowaniem:

- Bardzo fajnie wyszło! – podsumował projekt Andrzej Nos, Senior Category Manager Fast Food & Coffee w Shell Polska.

 

Altavia Polska (www.altavia.pl) - agencja marketing services i print management,  specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Altavia Polska zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. W gronie jej klientów znaleźli się  m.in. Shell Polska, Mondelez, Carrefour Polska, Kompania Piwowarska, Essilor, Henkel.
Altavia Polska należy do globalnej Grupy Altavia (www.altavia-group.com), działającej w 43 miastach w 30 krajach, z centralą we Francji.

 

Altavia Group jest pierwszą międzynarodową, niezależną grupą specjalizującą się w komunikacji w branży retail. Od 36 lat, pracownicy Altavia Group dzielą tę samą pasję jaką jest retail. Codziennie dzielą się nią świadcząc usługi związane z aktywizacją sprzedaży na rzecz ponad 500 marek i firm.

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!