Aktualności firm stowarzyszonych

Ahoj! - Marka ibis Styles wpływa do Łotwy

<p style="text-align: justify;">Od 1 września marka ibis Styles wpływa na terytorium Łotwy! 3-gwiazdkowy ibis Styles Riga, kusi wszystkich wilków morskich do odwiedzenia jego wnętrz. Motyw marynistyczny jest obecny wszędzie, przypominają o nim wielka kotwica w lobby czy grafiki z motywami portu w pokojach. W ten sposób każdy z gości choć przez chwilę będzie mógł poczuć się jak marynarz podczas rejsu!</p>

>

Marka ibis Styles

Grupa Orbis wprowadza kolejn? markę z portfolio Accor do regionu Krajów Bałtyckich. Po otwarciu w tym roku hoteli Mercure Marijampole i Mercure Riga Center, przyszedł czas na ibis Styles Riga. Marka działa w sektorze ekonomicznym, jej znakiem rozpoznawczym jest unikalny design i wyj?tkowa opowieść, motyw przewodni kryj?cy się za każdym obiektem. Na świecie nie ma dwóch tak samo wygl?daj?cych hoteli ibis Styles. To, co je ł?czy, to prostota, interaktywność i jakość świadczonych usług. Sieć oferuje swoim gościom pakiet all-inclusive – śniadania oraz dostęp do Internetu zawsze s? wliczane w cenę pokoju.

Wyj?tkowy wystrój

Motyw marynistyczny, historia miasta oraz żegluga przewijaj? się w niemal każdej przestrzeni ibis Styles Riga. Wystrój wnętrz został zainspirowany ruchliwym życiem pobliskiego portu, a ustawiona w lobby ogromna kotwica, czy przypominaj?ce wielkie szpule z linami stoły, to tylko niektóre elementy zapraszaj?ce do wzięcia udziału w ekscytuj?cej morskiej przygodzie. Ten wyj?tkowy klimat został także uchwycony w pokojach, gdzie ściany udekorowane s? kolorowymi malowidłami przedstawiaj?cymi panoramę portu. Goście mog? poczuć się jak w latarni morskiej, wjeżdżaj?c na 12. piętro, na którym zlokalizowano hotelow? restaurację. Obiekt oferuje 76 w pełni komfortowych pokoi, ponadto mieszcz? się w nim trzy sale konferencyjne, o ł?cznej powierzchni 114 metrów kwadratowych. Podróż tramwajem do Starego Miasta czy dzielnicy biznesowej zajmie nie więcej niż kilka minut. Swoje miejsce znajd? tutaj również amatorzy sportu, gdyż w odległości zaledwie 500 metrów od hotelu mieszcz? się: basen, sauna, fitness, SPA, kręgielnia oraz mini golf.

Ryga – portowe miasto

Ryga, która przed laty, była jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w tej części Europy, nazywana jest perł? Morza Bałtyckiego. W mieście doskonale zachowały się średniowieczne zabytki i budynki z czasów secesyjnych. Przykładem mog? być przepięknie kamienice w stylu art nouveau, mieszcz?ce dziś ambasady wielu krajów czy wpisane na listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego UNESCO – Stare Miasto. W Rydze, życie tętni cał? dobę, jednak najbardziej urokliwie wygl?da wieczorem, kiedy w blasku latarni i muzyce z pobliskich kawiarni, można w pełni dostrzec jego piękno. Miasto to poł?czenie bogatej tradycji nadmorskiego niepowtarzalnego klimatu, a także ciekawych historii. Z uwagi na bliskość od granic Polski, oferowane przez nie atrakcje s? na wyci?gnięcie ręki dla wszystkich spragnionych wrażeń.

ibis Styles to marka hoteli ekonomicznych o wyj?tkowych osobowościach i stylach, należ?ca do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 500 hoteli i 160 000 pracowników. Hotele te charakteryzuj? się różnorodnymi stylami i wszystkie oferuj? prostotę, komfort, jakość i atmosferę wspólnoty. Zlokalizowane w centrach miast lub w ich pobliżu, wszystkie obiekty posiadaj? wyj?tkowy, modny, relaksuj?cy i zabawny wystrój. Marka wyróżnia się swoim pakietem „all inclusive”, w którego skład wchodz?: pokój, śniadanie w formie nieograniczonego bufetu, dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi i cała gama dodatkowych udogodnień. Obecnie sieć obejmuje 233 hotele w 21 krajach.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferuj?ca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markami Accor. S? oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!