Analizy i badania

Admind Trendbook 2014

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Admind Trendbook 2014 zawiera analizę najważniejszych trendów obowiązujących w tym roku. Wybraliśmy trendy, które będą decydującym punktem odniesienia dla marek w najbliższym czasie. Dzięki systematycznej obserwacji najważniejszych wydarzeń na rynku reklamowym stworzyliśmy niezależne źródło wiedzy, które może dostarczać sugestii i wskazówek, pomocnych przy podejmowaniu strategicznych decyzji. </span></p>

>

Przeczytaj Admind_trendbook2014

Do pobrania

Download Admind_trendbook2014.pdf  (PDF • 9 MB)

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Wirtualne TARGI PRACY UKSW

Wydarzenie UNIWERSYTECKIE zorganizowane jako nieformalne spotkania studentów i absolwentów z przedstawicielami firm i instytucji tzw. "Recruitment...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!