Aktualności firm stowarzyszonych

Accor Services zmienia nazwę na Edenred

<p><b><span><span>W ramach proponowanego rozdzielenia działalności hotelarskiej i usługowej grupy Accor, Accor Services zmienia nazwę na Edenred.</span></span></b></p>

>

Działaj?ca w 40 krajach Spółka Edenred jest światowym liderem w zakresie kuponów i usług przedpłaconych, takich jak: Ticket Restaurant, Ticket Alimentation, Ticket CESU, Childcare Vouchers, Ticket Car, Ticket Clean Way, Ticket Compliments, Kadeos, itd. Spółka oferuje rozwi?zania z zakresu świadczeń pracowniczych i socjalnych oraz produkty podnosz?ce wydajność organizacji ułatwiaj?c użytkownikom życie na wiele sposobów. Codziennie 33 miliony ludzi korzysta z rozwi?zań Edenred. Prawie 500 tysięcy klientów z sektora publicznego i prywatnego czerpie korzyści z tych innowacyjnych rozwi?zań, a do sieci podmiotów stowarzyszonych należy 1,2 miliona akceptantów. W 2009 r. Spółka wyemitowała produkty o ł?cznej wartości 12,4 mld Euro ?, w tym ponad 50% na rynkach wschodz?cych.

"Wsparta 50-letnim doświadczeniem w sektorze usług przedpłaconych, nowa identyfikacja umożliwi nam wzmocnienie pozycji doświadczonego, innowacyjnego i światowego lidera”, powiedział Jacques Stern, Wiceprezes Accor kieruj?cy działalności? usługow?. “Edenred skupia się na innowacyjności w celu przyspieszenia tempa wzrostu i dostarczania na całym świecie rozwi?zań tworz?cych więzi międzyludzkie.”

ZNACZĄCA MARKA

“Edenred” wyraża silne zaangażowanie we wzrost, co zostało ujęte w korporacyjnym projekcie Eden. "Eden" pochodzi od pierwszych liter hasła projektu “Entreprendre Différemment Ensemble” (Naprzód razem, ale inaczej). Wprowadzony w styczniu 2010 r. i wdrażany przez 6 tysięcy pracowników Spółki projekt opiera się na pięciu kluczowych wartościach: duchu przedsiębiorczości, innowacyjności, efektywności, przystępności i dzielenia się. "Eden" oznacza także raj w ośmiu językach i odzwierciedla dobre samopoczucie, które towarzyszy rozwi?zaniom Edenred wykorzystywanym przez jednostki i organizacje. "Red" odnosi się do czerwonej kuli, która jest jednym z kluczowych elementów identyfikacji produktów i usług opracowywanych i wdrażanych z sukcesem przez Spółkę od prawie 50 lat. Oznacza także po hiszpańsku "sieć" symbolizuj?c więzy ł?cz?ce klientów z sektora prywatnego i publicznego, pracowników, obywateli, akceptantów i władze publiczne.
Nowe logo marki korporacyjnej składa się z elementów, które nadaj? mu wyróżniaj?c? się tożsamość: czerwona kula symbolizuje różnorodne produkty i usługi; pierwsza litera nazwy – znak przynależności do wspólnoty; okr?g - symbol globalnej obecności Spółki; i kwadrat, którego nowoczesna sylizacja i kształt odnosz? się do współczesnych więzi społecznych.

Ponieważ produkty Edenred umożliwiaj? użytkownikom zjedzenie posiłku, zakup prezentów, skorzystanie z usług opieki nad dziećmi, zarz?dzanie wydatkami służbowymi lub zorganizowanie wypoczynku i wakacji, nowa marka wybrała hasło „For an easier life” (Dla ułatwienia życia) kład?ce nacisk na dobre samopoczucie i prostotę.


“Marka Edenred jest zorientowana na ludzi, przyjazna, optymistyczna i innowacyjna" dodała Eliane Rouyer-Chevalier, Wiceprezes Edenred ds. Komunikacji Korporacyjnej i Finansowej. “Będzie ona tworzyć nasz wizerunek i budować świadomość marki korporacyjnej we wszystkich krajach, w których Spółka prowadzi lub będzie prowadzić działalność.”

MIĘDZYNARODOWE WPROWADZE NOWEJ IDENTYFIKACJI MARKI

Międzynarodowe wprowadzenie identyfikacji Edenred składa się z trzech elementów:
• Wydarzenia specjalne. W poniedziałek, 7 czerwca, miało miejsce ogłoszenie nowej nazwy Spółki jej 6 tysi?com pracowników. 8 czerwca w wielu krajach olbrzymie czerwone kule będ? użyte do publicznego przedstawienia marki podczas imprez rozrywkowych. W Paryżu nowa identyfikacja marki zostanie zaprezentowana w Esplanade de la Défense, wiod?cej europejskiej dzielnicy biznesowej.
• Kampania reklamowa online i offline została oparta na koncepcji graficznej czerwonej kuli. Kampania ukierunkowana na środowiska opiniotwórcze wykorzystuje teasery do ujawnienia nowej nazwy eksponuj?c codzienne kontakty między Edenred i jej interesariuszami.
• Kampania marketingowa będzie wykorzystywać wydarzenia specjalne w celu wzbudzenia zainteresowania now? identyfikacj? marki w internecie. 4 czerwca została uruchomiona teaserowa strona internetowa: www.enjoyredexperience.com. 9 czerwca na stronie zostan? opublikowane zdjęcia i filmy video ze zorganizowanych przez Edenred imprez. Jednocześnie Facebook, Flickr, YouTube, Orkut i inne wiod?ce portale społecznościowe będ? stopniowo prezentować materiały zwi?zane z ujawnieniem nowej identyfikacji.
Na Rocznym Nadzwyczajnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy w dniu 29 czerwca 2010 r. udziałowcy Accor SA będ? głosować nad proponowanym podziałem. Rozpoczęcie obrotu akcjami Edenred jest planowane na giełdzie paryskiej NYSE Euronext™ w dniu 2 lipca 2010 r.

 ? 1 Liczba kuponów i kart wydanych w ci?gu roku pomnożona przez ich wartość nominaln?.***

Edenred, światowy lider w zakresie kuponów i usług przedpłaconych, dostarcza rozwi?zania wpływaj?ce na dobre samopoczucie jednostek i poprawiaj?ce wydajność organizacji. Spółka działa w 40 krajach, zatrudnia 6 tysięcy pracowników, posiada prawie 500 tysięcy klientów z sektora prywatnego i publicznego, 33 miliony użytkowników i 1,2 miliona akceptantów. Edenred oferuje szerok? gamę produktów w dwóch kategoriach:
• świadczenia pracownicze i socjalne zwi?zane z żywieniem i żywności? (Ticket Restaurant, Ticket Alimentation) oraz popraw? jakości życia (Ticket CESU, Childcare Vouchers, itp.).
• Produkty podnosz?ce wydajność w obszarach: zarz?dzanie wydatkami (Ticket Car, itp.), motywacja i nagrody (Ticket Compliments, Kadeos, itp.) oraz nowe przedpłacone produkty elektroniczne.
W 2009 r. Edenred wyemitowała produkty o ł?cznej wartości 12,4 mld Euro, w tym ponad 50% na rynkach wschodz?cych.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!