Aktualności firm stowarzyszonych

6 najlepszych praktyk kampanii SMS - infografika od Splio

<p style="text-align: justify;">W dobie wszechobecnych smartfonów, w których posiadaniu jest co trzeci Polak, zwykły SMS wysłany do klienta często już nie wystarcza. Dlatego, Splio przedstawia infografikę, która podpowiada jak dobrze przygotować kampanię SMS-ową, wykorzystującą między innymi możliwości smartfonów.</p>

>

Kluczem do sukcesu jest link w wiadomości SMS, który może kierować klienta do dopasowanej do wyświetlacza strony z kuponem rabatowym do wykorzystania w najbliższym sklepie stacjonarnym.

Sprawdź infografikę i stosuj 6 najlepszych praktyk nie tylko od święta!

Infografika: http://visual.ly/6-najlepszych-praktyk-kampanii-sms

Informacje o firmie:

Splio jest ekspertem w zarz?dzaniu wielokanałowymi relacjami z klientami, dostarczaj?cym skuteczne, funkcjonalne i estetyczne rozwi?zania w modelu SaaS firmom, które chc? zwiększyć wydajność swoich systemów CRM.

EmailForge od Splio to platforma do realizowania wielokanałowych, zautomatyzowanych kampanii marketingowych, wykorzystuj?cych E-mail, SMS i Social Media.

Engage, dedykowany firmom, chc?cym usprawnić data mining; jest nowatorskim systemem, który synchronizuje bazy danych klientów/produktów/sklepów w jednym miejscu oraz ł?czy kanały sprzedaży online, offline i Social Media.

Splio działa na 3 kontynentach, zatrudnia ponad 80 osób w 6 krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Chinach i od 2013 roku w Polsce. Wśród 170 międzynarodowych klientów obsługiwanych przez Splio s? m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.

Więcej informacji na stronie internetowej:

http://www.splio.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!