Beaujolais Nouveau

Święto młodego wina, obchodzone tradycyjnie na całym świecie w trzeci czwartek listopada, jest okazją do networkingu i poszerzenia grona kontaktów biznesowych w przyjaznej atmosferze, w towarzystwie francuskich win, serów i wędlin. Jest to również przestrzeń do promocji firmy i jej produktów w kontekście atrakcyjnego, francuskiego eventu.

DATA: listopad

MIEJSCE: Warszawa, Kraków, Gdańsk

GRUPA DOCELOWA:

  • WARSZAWA - ok. 200 osób
  • KRAKÓW / GDAŃSK - 50 - 80 osób
  • kadra zarządzająca polsko-francuskiego biznesu i ich partnerzy

| KORZYŚCI DLA PARTNERA:

  • promocja marki na koktajlowym wydarzeniu networkingowym
  • możliwość zdobycia nowych kontaktów handlowych
  • możliwość zaproszenia klientów i partnerów na wydarzenie we francuskim klimacie

 

| MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY:

PAKIETY SPONSORSKIE w wysokości od 5 000 PLN netto (Warszawa)

Branding i ekspozycja loga w komunikacji przed, w trakcie i po wydarzeniu; możliwość ekspozycji produktów, możliwość zaproszenia określonej liczby gości partnera; miejsce w komunikacji w mediach społecznościowych.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!