Własność intelektualna - nazwa, logo i opakowanie
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie w ramach cyklu "Aspekty prawne w marketingu"
>
Program spotkania :
1. Nazwa i logo – sposoby ochrony nazwy i loga na podstawie różnych reżimów prawnych:
- Prawo własności przemysłowej
- Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- Prawo autorskie
- W jakich sytuacjach warto zastrzec nazwę towaru i logo jako znaki towarowe?
2. Opakowanie – sposoby ochrony opakowania na podstawie różnych reżimów prawnych.
3. Naruszenia praw do loga – przykłady z praktyki
4. Opakowania wprowadzaj?ce w bł?d konsumentów – przykłady z praktyki
5. Rebranding loga – czy warto rejestrować nowe logo
Osoba prowadz?ca:
Specjalizuje się w prawie własności przemysłowej oraz w prawie konkurencji. Doradza przedsiębiorcom w zakresie praw własności przemysłowej (zwłaszcza prawa znaków towarowych oraz wzorów przemysłowych), a także zwalczania nieuczciwej konkurencji, prowadzi sprawy sporne zarówno przed s?dami powszechnymi i administracyjnymi, jak i organami ścigania, organami celnymi oraz przed Urzędem Patentowym RP oraz OHIM.
Posiada przeszło dziesięcioletnie doświadczenie w prawie własności przemysłowej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji. Przez ponad osiem lat pracował w jednej z wiod?cych kancelarii zajmuj?cych się ochron? własności intelektualnej. Doradzał klientom m.in. z branż FMCG, farmaceutycznej, prasowej, informatycznej, finansowej, budowalnej, odzieżowej, czy kosmetycznej.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Własność intelektualna - nazwa, logo i opakowanie
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte