Sprzedaż w Internecie na platformach aukcyjnych – jak dywersyfikować kanały i zapewnić najlepszą dostawę?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 500 PLN pozostałe osoby.

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Amazon, eBay i Allegro - jak zacząć sprzedawać, o czym należy wiedzieć i jak ułożyć strategię, by przynosiła ona zysk.

 

>

Prawie 10 mld euro - na tyle szacowana jest wartość rynku e-Commerce w Polsce, na 30 mld euro we Francji, a w Niemczech na 66mld euro.   Z każdym rokiem internautów przybywa i nie ma się co dziwić, zakupy online maj? znacznie więcej plusów niż zakupy stacjonarne. Dlaczego? Brak kolejek, szybkie płatności, niższe ceny produktów, czy całodobowa dostępność,   to jedne z tych czynników, które podaj? Kupuj?cy w badaniach e-Commerce.

Największe zyski sprzedażowe przynosz? serwisy aukcyjne. Proste zasady, niskie koszty wystawiania produktów, nieskomplikowana obsługa motywuj? sprzedawców do poszerzania swoich strategii e-handlowych. Wielu sprzedawców o tym wie, a jednak ma obawy, nie wie od czego zacz?ć, nie ma wystarczaj?cej wiedzy, a jednak nie taki diabeł straszny jak go maluj?! Podczas szkolenia zostan? poruszone kwestie Amazona, eBay i Allegro - jak zacz?ć sprzedawać, o czym należy wiedzieć i jak ułożyć strategię, by przynosiła ona zysk.

Program :

1. Amazon, eBay, Allegro liderami e-handlu.

  • Dlaczego warto wybrać Amazon, eBay, Allegro jako główne ścieżki sprzedaży.
  • Jak zarejestrować konto sprzedawcy oraz jakie dokumenty s? potrzebne do jego otwarcia.
  • Wymagania względem Sprzedawcy.
  • Jak sprzedawać efektywnie w krótkim czasie.
  • Z jakimi błędami można się spotkać oraz jak ich unikn?ć.
  • Jak tworzyć zdjęcia/opisy/szablony produktowe.
  • Reklamacje oraz zwroty.

2. Sprzedaż zaczyna się od logistyki. Jak wybrać przewoźników, ustalić optymalny czas wysyłki i zorganizować punkt zwrotów.

  • Jak dobrać logistykę pod sklep.
  • Czym jest punkt zwrotów, czy jest wymagany, jak go zarejestrować poza granicami kraju.
  • Dlaczego tak ważny jest czas dostawy.

Szkolenie kierowane jest do firm, które chc? zacz?ć sprzedawać przez serwisy aukcyjne w Polsce oraz w krajach europejskich.

Osoba prowadz?ca :

Dagmara Marszałek -   Absolwentka wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, z uzyskan? specjalizacj? marketing internetowy i e-Commerce oraz wydziału filologii germańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Z urodzenia Dolnośl?zaczka. Obszerne doświadczenie zawodowe w sprzedaży oraz w zarz?dzaniu zespołem nabyła już w czasie studiów. Po uzyskaniu dyplomu rozpoczęła pracę w sektorze e-Commerce, specjalizuj?c się w dziedzinie serwisów aukcyjnych na terenie całej europy. Na co dzień mieszka w Warszawie, gdzie w agencji marketingowej Private Marketing dzieli się swoj? wiedz? i doświadczeniem.

Prywatnie miłośniczka crossfit’u, tańców jazzowych oraz dobrej kuchni.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!