Sprzedaż w Internecie na platformach aukcyjnych – jak dywersyfikować kanały i zapewnić najlepszą dostawę?
Cena : 350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 500 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Amazon, eBay i Allegro - jak zacząć sprzedawać, o czym należy wiedzieć i jak ułożyć strategię, by przynosiła ona zysk.
>
Prawie 10 mld euro - na tyle szacowana jest wartość rynku e-Commerce w Polsce, na 30 mld euro we Francji, a w Niemczech na 66mld euro. Z każdym rokiem internautów przybywa i nie ma się co dziwić, zakupy online maj? znacznie więcej plusów niż zakupy stacjonarne. Dlaczego? Brak kolejek, szybkie płatności, niższe ceny produktów, czy całodobowa dostępność, to jedne z tych czynników, które podaj? Kupuj?cy w badaniach e-Commerce.
Największe zyski sprzedażowe przynosz? serwisy aukcyjne. Proste zasady, niskie koszty wystawiania produktów, nieskomplikowana obsługa motywuj? sprzedawców do poszerzania swoich strategii e-handlowych. Wielu sprzedawców o tym wie, a jednak ma obawy, nie wie od czego zacz?ć, nie ma wystarczaj?cej wiedzy, a jednak nie taki diabeł straszny jak go maluj?! Podczas szkolenia zostan? poruszone kwestie Amazona, eBay i Allegro - jak zacz?ć sprzedawać, o czym należy wiedzieć i jak ułożyć strategię, by przynosiła ona zysk.
Program :
1. Amazon, eBay, Allegro liderami e-handlu.
- Dlaczego warto wybrać Amazon, eBay, Allegro jako główne ścieżki sprzedaży.
- Jak zarejestrować konto sprzedawcy oraz jakie dokumenty s? potrzebne do jego otwarcia.
- Wymagania względem Sprzedawcy.
- Jak sprzedawać efektywnie w krótkim czasie.
- Z jakimi błędami można się spotkać oraz jak ich unikn?ć.
- Jak tworzyć zdjęcia/opisy/szablony produktowe.
- Reklamacje oraz zwroty.
2. Sprzedaż zaczyna się od logistyki. Jak wybrać przewoźników, ustalić optymalny czas wysyłki i zorganizować punkt zwrotów.
- Jak dobrać logistykę pod sklep.
- Czym jest punkt zwrotów, czy jest wymagany, jak go zarejestrować poza granicami kraju.
- Dlaczego tak ważny jest czas dostawy.
Szkolenie kierowane jest do firm, które chc? zacz?ć sprzedawać przez serwisy aukcyjne w Polsce oraz w krajach europejskich.
Osoba prowadz?ca :
Dagmara Marszałek - Absolwentka wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, z uzyskan? specjalizacj? marketing internetowy i e-Commerce oraz wydziału filologii germańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Z urodzenia Dolnośl?zaczka. Obszerne doświadczenie zawodowe w sprzedaży oraz w zarz?dzaniu zespołem nabyła już w czasie studiów. Po uzyskaniu dyplomu rozpoczęła pracę w sektorze e-Commerce, specjalizuj?c się w dziedzinie serwisów aukcyjnych na terenie całej europy. Na co dzień mieszka w Warszawie, gdzie w agencji marketingowej Private Marketing dzieli się swoj? wiedz? i doświadczeniem.
Prywatnie miłośniczka crossfit’u, tańców jazzowych oraz dobrej kuchni.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Sprzedaż w Internecie na platformach aukcyjnych – jak dywersyfikować kanały i zapewnić najlepszą dostawę?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte