Siedem globalnych trendów designu 2012/2013
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Umiejętność identyfikacji i śledzenia zmian w potrzebach, oczekiwaniach i postawach konsumentów jest kluczow? w procesie budowania marki. Przy czym, istotnym jest abyśmy przypatrywali się tym zmianom nie tylko w kontekście kategorii produktowej, w której konkuruje nasza marka. Powinniśmy starać się pojmować naszych odbiorców holistycznie: jak podchodz? do swego życia i otaczaj?cego ich świata, jak s? „przeprogramowywani“ zarówno przez zjawiska w tkance społeczno-kulturowej, jak i przez komunikację marketingow?.
Dlatego w Dragon Rouge co 18 miesięcy aktualizujemy obraz głównych trendów społeczno-kulturowych i ich odzwierciedlenia w szeroko pojmowanym designie, posługuj?c się własnym narzędziem „The Eye of the Dragon”. Śledzimy je na wszystkich rynkach, na których operujemy, w tym i na „trendotwórczych“: francuskim, brytyjskim i amerykańskim. Na podstawie tych obserwacji, a także dzięki ilości i różnorodności projektów realizowanych przez nas w różnych krajach, nasz zespół socjologów i designerów wychwytuje trendy, których znajomość jest niezbędna w procesie innowacji. Bazuj?c na tej wiedzy, marketerzy mog? rozważyć jak ich marka pracowałaby w świetle danego trendu lub jak wygl?dałaby w trendzie do niego przeciwnym. Tego typu myślenie przynosi inspiruj?c? trampolinę dla kreatywnych rozwi?zań i innowacji, które – odpowiednio zaaplikowane – mog? zwiększyć konkurencyjność danej marki.
Program spotkania :
- Kontekst socjo-kulturowy, który przyczynia się do powstania trendów designu,
- 7 trendów designu i ich ekspresja w popkulturze, architekturze i sztuce użytkowej,
- Liczne przykłady kodów komunikacji opakowaniowej marek z kategorii FMCG,
- Znaczenie danych trendów dla budowania i zarz?dzania markami,
- Kluczowe wytyczne w kwestii jak umiejętnie pracować z trendami.
Prowadz?ca :
Małgorzata Starczewska, Strateg Dragon Rouge
13 lat doświadczenia w branży komunikacji marketingowej, z czego 12 spędzonych bezpośrednio w planowaniu strategicznym marki w wiod?cych agencjach Euro RSCG i Dragon Rouge. Pracowała z wieloma sukcesami z markami międzynarodowymi i lokalnymi na różnych etapach ich życia. Prowadziła projekty strategiczne dla klientów z kategorii FMCG, handlu nowoczesnego, przedsiębiorstw użyteczności publicznej, bankowości, telekomunikacji, telewizji, branży samochodowej i budowlanej, m.in. Danone Polska, Bahlsen Sweet, Douwe Egberts, Grupy Żywiec, Maspex Wadowice, Coca-Cola Polska, FFiL Śnieżka SA, centrów Wola Park i Klif, Dzielnicy M. St. Warszawy Targówek, SPEC SA , PGNIG SA, International Personal Finance, BPH PBK SA, Vectra, Canal+ Cyfrowy, Polkomtel, Citroen Polska, L’Oreal, Grupy Topex.
Prowadzi liczne szkolenia i seminaria Dragon Rouge, często gości jako prelegent na konferencjach marketingowych, publikuje artykuły nt. strategii marki i designu w prasie branżowej.
Posiada dyplom MBA Oxford Brookes University. Jest absolwentk? WSB-NLU w Nowym S?czu, Polish Open University w Warszawie i studiów podyplomowych z Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Siedem globalnych trendów designu 2012/2013
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte