Różnice kulturowe i bariery komunikacyjne w kontaktach biznesowych z Chinami
Cena : 350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 550 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z odmienności? chińskiej cywilizacji poprzez przedstawienie nieznanych w naszej kulturze zjawisk społecznych oraz przekazanie praktycznej wiedzy jak pokonać bariery komunikacyjne w codziennych kontaktach z Chińczykami.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów zachęca uczestników do nabywania umiejętności w aktywny sposób zgodnie ze słowami Konfucjusza : „ Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”
Warsztaty zakończ? się dyskusj? jak nawi?zywać poprawne relacje z Chińczykami, umożliwiaj?c? uczestnikom wymianę własnych doświadczeń oraz wspólne poszukiwanie rozwi?zań.
Do kogo skierowane jest szkolenie ?
Zapraszamy osoby maj?ce kontakty biznesowe lub prywatne z Chińczykami, wszystkich wybieraj?cych się do Państwa Środka oraz osoby pragn?ce podnieść swoje umiejętności interkulturowe.
W programie m.in. :
- „Co to znaczy inne kraje?” – spojrzenie na Europę z pozycji Państwa Środka
- MIANZI – społeczna twarz Chińczyka
- Savoir vivre – granice prywatności, small talk i tematy tabu
- GUANXI – dziedziczone relacje społeczne i ich rola w biznesie
- Pułapki komunikacji kontekstowej czyli kiedy chińskie TAK znaczy NIE
Moderator spotkania :
Kamila Radzyńska - R&D Manager, specjalista ds. importu i planowania, trener międzykulturowy.Ukończyła Ukończyła z wyróżnieniem filologię romańsk?, stypendystka Université Jean Moulin Lyon IlI. Wygrała konkurs wiedzy o Francji organizowany przez France Inter i Program IIII Polskiego Radia. Była tłumaczem w Wytwórni Filmowej oraz lektorem j. francuskiego w Alliance Française przy Uniwersytecie Łódzkim.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w handlu zagranicznym. Pracuje w firmie polsko-angielskiej poszukuj?c i importuj?c surowce na rynkach europejskich i azjatyckich. Zajmuje się całościowo łańcuchem dostaw : nawi?zuje współpracę z dostawcami, weryfikuje ofertę produkcyjn?, prowadzi negocjacje cenowe, składa zamówienia, omawia warunki wysyłki towaru. Skutecznie przeprowadza procesy reklamacyjne. Współpracuje z firmami spedycyjnymi oraz z Agencjami Celnymi. Dba o utrzymywanie dobrych relacji biznesowych co owocuje wieloletni? współprac? ze stałymi dostawcami. Posługuje się językiem francuskim, włoskim, angielskim i w mniejszym stopniu rosyjskim.
Trener międzykulturowy to jedna z form jej aktywności zawodowej. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie. Współpracuje z BALAJCZA Specialized Translations odpowiadaj?c na potrzeby szkoleniowe zarówno pracowników jak i klientów biura. Specjalizuje się w komunikacji międzykulturowej państw europejskich (Francja, Belgia, Włochy, Szwecja) oraz Dalekiego Wschodu (Chiny, Tajwan, Hongkong, Korea Pd, Singapur). Posiada eksperck? znajomość z zakresu Chin, Korei Południowej i Francji. Chętnie opowiada o cywilizacji Chin po francusku ł?cz?c star? i now? pasję.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Różnice kulturowe i bariery komunikacyjne w kontaktach biznesowych z Chinami
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte