Reklamacje i gwarancje w relacjach B2C
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych e CCIFP, 520 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Wzrost świadomości prawnej wśród konsumentów powoduje, że coraz częściej dochodz? oni swoich praw w ramach procedur reklamacyjnych. W odpowiedzi producenci i sprzedawcy staraj? się jak najlepiej dostosowywać do potrzeb konsumentów, aby wywołać u nich zadowolenie. Mimo to zawsze należy się liczyć z możliwości? złożenia przez klienta reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji. Brak sprawnie przeprowadzonej procedury reklamacyjnej może spowodować utratę zaufania lub rezygnację klienta z dalszych zakupów towarów lub usług. Znajomość praw rz?dz?cych procedurami gwarantuje profesjonalne podejście i unikanie nadmiernych zagrożeń ze strony konsumentów. Możliwość poszerzenia swojej wiedzy z tej tematyki proponujemy podczas szkolenia pod tytułem „Reklamacje i gwarancje w relacjach B2C”. Spotkanie poprowadzi ekspert z kancelarii Affre i Wspólnicy, radca prawny Przemysław Rybicki.
Program :
1. Różnice między rękojmi? i gwarancj?;
2. Specyfika reklamacji B2C;
3. Najczęstsze błędy przedsiębiorców w procesie reklamacji;
4. Kiedy odpowiada sprzedawca a kiedy producent?;
5. Podstawowe zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
Grupa, której w szczególności dedykujemy to spotkanie :
Managerowie Działów Prawnych, Prawnicy wewnętrzni, Managerowie Działów Marketingu i Promocji, Specjaliści ds. marketingu i e-marketingu. Pracownicy działów obsługi klienta.
Osoba prowadz?ca :
Przemysław Rybicki, radca prawny
Specjalizuje się w prawie konkurencji oraz prawie konsumenckim. Doradza przedsiębiorcom w prowadzeniu spraw z zakresu polskiego i europejskiego prawa ochrony konkurencji i konsumentów, w tym spraw dotycz?cych kontroli koncentracji przedsiębiorców, porozumień ograniczaj?cych konkurencję oraz nadużyć pozycji dominuj?cej.
Reprezentuje klientów zarówno w postępowaniach przed organami administracji (np. Prezesem UOKiK), jak i s?dami. Doradzał klientom z branż FMCG, chemicznej, energii, usług finansowych, księgarskiej i multimediów, telekomunikacyjnej, handlu detalicznego i hurtowego oraz sprzedaży internetowej.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego organizowanego przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z Uniwersytetem w Cambridge. Studiował także na wydziale prawa Cardiff University w Walii.
Partner merytoryczny:
Mapa dojazdu
Reklamacje i gwarancje w relacjach B2C
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte