Nowe obowiązki firm w umowach z konsumentami
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Zgodnie z wymogami Unii Europejskiej, najpóźniej 13 czerwca br. musi wejść w życie ustawa o prawach konsumenta. Wprowadzone zostaną nowe zasady zawierania umów na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa (m.in. sklepy internetowe, telesprzedaż, sprzedaż bezpośrednia), jak również odstąpienia od tych umów. Pojawią się także nowe zasady (dotyczące wszystkich przedsiębiorców) rękojmi i gwarancji w umowach z konsumentem. Planowane nowelizacje nałożą szereg dodatkowych obowiązków głównie o charakterze informacyjnym na przedsiębiorców (przede wszystkim tych biorących udział w e-handlu), które mogą wymagać od nich zmian w zasadach prowadzonej dotychczas działalności, dlatego z głównymi założeniami projektu ustawy warto zapoznać się już dziś.
>
PROGRAM SPOTKANIA :
Zapraszamy przedsiębiorców (niezależnie od wielkości firmy, jak? prowadz?), którzy zawieraj? wszelkiego rodzaju umowy z konsumentami.
Podczas spotkania będziemy mówić m.in. o:
? nowych obowi?zkach informacyjnych dla wszystkich przedsiębiorców zawieraj?cych umowy z konsumentami (m.in. telesprzedaż, sklepy internetowe, sprzedaż bezpośrednia)
? wydłużonym terminie na odst?pienie od umowy
? informacji o płatności za zwrot towaru
? poszerzonym zakresie informacji przed zawarciem umowy dla umów zawieranych na odległość lub poza lokalem
? zamówieniu z obowi?zkiem zapłaty
? potwierdzeniu oferty złożonej przez telefon
? nowych zasadach rękojmi i gwarancji przy sprzedaży
Prowadz?cy :
Adwokat Przemysław Wierzbicki - Wspólnik zarz?dzaj?cy kancelarii Wierzbicki Adwokaci i Radcowie Prawni
Jest uznanym ekspertem w zakresie doradztwa zwi?zanego z zagadnieniami prawa konkurencji i ochrony konsumenta, jak również sporów dotycz?cych ochrony konkurencji.
Specjalizuje się w obsłudze prawnej obrotu gospodarczego oraz w sporach s?dowych, w tym z zakresu usług finansowych.
Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie z zakresu ochrony konsumenta dla firm świadcz?cych usługi masowe dla ludności, w tym z branży finansowej, telekomunikacyjnej i deweloperskiej. Reprezentował klientów w postępowaniach dotycz?cych naruszeń zbiorowych praw konsumentów, w tym przed UOKiK, SOKiK, UKE i URE.
Uczestniczył w precedensowych postępowaniach s?dowych, m.in. przed Trybunałem Konstytucyjnym i przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu.
Jest autorem licznych artykułów prasowych i prelegentem na wielu konferencjach.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Nowe obowiązki firm w umowach z konsumentami
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte