Media społecznościowe w B2C


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Firmy, które prowadz? działania marketingowe w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter czy Youtube zwiększaj? szanse dotarcia do swojej grupy docelowej i zaangażowania jej w interakcję. Niektóre z nich, jak Burberry czy Nike, stworzyły nawet nowe modele biznesowe w oparciu o social media, dzięki czemu zwiększyły sprzedaż. Marki, które będ? „digirati” (od digi - digital, rati - wyedukowane) wygraj? z konkurencj?, wynika z badan Capgemini.  

W programie seminarium:

  • Przegl?d mediów społecznościowych w Polsce i na świecie
  • Najlepsze praktyki w social media marketingu
  • Szanse i zagrożenia
  • Najcześciej popełniane błędy
  • Jak zbudować i zrealizować skuteczn? strategię marketignow? w social medi
  • Koszty obecności w mediach społecznościowych (budżetowanie)

  W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.

Do kogo skierowane jest seminarium?

Zapraszamy dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.

Prowadz?cy :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!