Media społecznościowe w B2C
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Firmy, które prowadz? działania marketingowe w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter czy Youtube zwiększaj? szanse dotarcia do swojej grupy docelowej i zaangażowania jej w interakcję. Niektóre z nich, jak Burberry czy Nike, stworzyły nawet nowe modele biznesowe w oparciu o social media, dzięki czemu zwiększyły sprzedaż. Marki, które będ? „digirati” (od digi - digital, rati - wyedukowane) wygraj? z konkurencj?, wynika z badan Capgemini.
W programie seminarium:
- Przegl?d mediów społecznościowych w Polsce i na świecie
- Najlepsze praktyki w social media marketingu
- Szanse i zagrożenia
- Najcześciej popełniane błędy
- Jak zbudować i zrealizować skuteczn? strategię marketignow? w social medi
- Koszty obecności w mediach społecznościowych (budżetowanie)
W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.
Do kogo skierowane jest seminarium?
Zapraszamy dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.
Prowadz?cy :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Media społecznościowe w B2C
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte