Marketing w podatkach – warsztaty szkoleniowe
Cena :
900 PLN koszt całkowity -firmy stowarzyszone
1350 PLN koszt całkowity - firmy niestowarzyszone
L'événement est terminé.
>
Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce wraz z firm? stowarzyszon? PricewaterhouseCoopers zaprasza na szkolenie „Marketing w podatkach”, które odbędzie się 12 marca 2008 roku, w Warszawie.
http://www.pwc.com/pl/pol/main/home/index.html
Jednym z istotnych problemów występuj?cych w przedsiębiorstwach, które prowadz? działania z zakresu reklamy, promocji czy public relations jest kwestia prawidłowego klasyfikowania dla celów rachunkowych oraz podatkowych kosztów tego rodzaju działań.
Wydatki marketingowe stanowi? z reguły poważn? pozycję w budżecie firm i w zwi?zku z tym, ich błędna klasyfikacja dla celów podatkowych może wi?zać się ze znacznym ryzykiem oraz wysokimi kosztami podatkowymi (w postaci dodatkowych zobowi?zań podatkowych, odsetek karnych, kosztów prowadzenia sporów z organami podatkowymi, itp.). Z drugiej strony, efektywne zarz?dzanie wydatkami marketingowymi może przynieść wymierne oszczędności podatkowe.
Doceniaj?c wagę tych zagadnień dla Państwa działalności, proponujemy udział w warsztatach dotycz?cym aspektów podatkowych różnorodnych działań marketingowych – od przepisów podatkowych reguluj?cych tę materię, po przykłady praktyczne i ich konsekwencje podatkowe.
Cel szkolenia: usystematyzowanie wiedzy dotycz?cej aspektów podatkowych działań marketingowych celem efektywniejszego zarz?dzania budżetami oraz skutecznego unikania raf podatkowych, którymi problematyka tematu jest przepełniona.
Grupa docelowa:
Dyrektorzy i specjaliści marketingu, PR, komunikacji, promocji, dyrektorzy generalni, dyrektorzy finansowi, księgowi, prawnicy, etc.
W programie :
1. Wydatki promocyjno – reklamowe w świetle obowi?zuj?cych przepisów ustaw podatkowych
2. Najważniejsze definicje: reklama, informacja, reprezentacja, darowizna, przekazanie/zużycie
3. Wzajemne relacje przepisów z zakresu podatku dochodowego oraz podatku VAT
4. Dokumentacja wydatków z zakresu promocji, reklamy i reprezentacji i jej wpływ na traktowanie podatkowe wydatków
5. Podstawowe mechanizmy optymalizacji podatkowej
6. Wybrane typy działań reklamowych i promocyjnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych oraz praktyki rynkowej, w tym:
• materiały reklamowe zużywane i przekazywane na cele reklamy;
• środki trwałe o charakterze reklamowym i użytkowym;
• materiały przekazywane na cele testów;
• promocje sprzedażowe:
- sprzedaż po obniżonej cenie;
- sprzedaż z upominkiem/sprzedaż premiowa;
- sprzedaż towarów w zestawach;
• programy lojalnościowe;
• programy motywacyjne dla pracowników i kontrahentów;
• konkursy konsumenckie;
• loterie;
• sponsoring;
• imprezy zewnętrzne (targi/wystawy, imprezy reprezentacyjne);
• szkolenia i imprezy integracyjne dla pracowników i kontrahentów;
• opłaty dla punktów sprzedaży.
Prelegent:
Katarzyna Szafrańska – Blank |
Tłumaczenie: Ze względu na komfort uczestników konferencji, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób.
Warunki udziału w szkoleniu do pobrania na dole strony.
Mapa dojazdu
Marketing w podatkach – warsztaty szkoleniowe
L'événement est terminé.