KLUB MARKETINGU: Audyt Mediowy_
>
Podczas dyskusji spróbujemy odpowiedzieć na pytania:
- Jak unikn?ć najczęstszych pułapek zwi?zanych z zakupem i planowaniem mediów?
- Audyt mediowy jest coraz bardziej popularn? usług? w Europie. Czy przebije się w Polsce?
- Czy lokalne firmy audytorskie s? w pełni przygotowane do audytu strategii?
- Jakie korzyści płyn? z audytu mediowego dla klientów?
W dyskusji wezma udzial przedstawiciele polskich firm audytorskich, przedstawiciele Stowarzyszenia Agencji Reklamowych oraz Stowarzyszenia Wytworcow Produktow Markowych Pro Marka.
Spotkania Klubu Marketingu sa wspóln? inicjatyw? Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej w Polsce i Magazynu Marketingu i Sprzedaży "Brief". Udział w spotkaniach jest bezpłatny i ograniczony wył?cznie do firm stowarzyszonych.
Uprzejmie prosimy o przekazanie tego zaproszenia osobom zajmujacym sie marketingiem w Panstwa firmie.
Uprzejmie prosimy o potwierdzenie zamiaru przybycia.
Mapa dojazdu
KLUB MARKETINGU: Audyt Mediowy_
L'événement est terminé.