Kampanie reklamowe - aspekty prawne w marketingu
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie w ramach cyklu "Aspekty prawne w marketingu"
>
Program spotkania :
1. Czym jest reklama?
2. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji.
3. Przykłady reklam:
- sprzecznych z przepisami prawa;
- wprowadzaj?cych w bł?d;
- opartych na słowach kluczowych;
- uci?żliwych, pojawiaj?cych się w Internecie.
4. Jaka reklama porównawcza jest dopuszczalna? Przesłanki dopuszczalności reklamy porównawczej.
5. Zakaz reklamowania określonych produktów.
6. Etyka w reklamie. Przykłady nieetycznej reklamy
Prowadz?ca:
Marta Miszczuk, rzecznik patentowy, radca prawny
Specjalizuje się w prawie własności przemysłowej oraz w prawie konkurencji. Doradza przedsiębiorcom w zakresie ochrony praw wył?cznych – szeroko rozumianych praw własności przemysłowej (patentów, praw do znaków towarowych, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, ochrony know-how, transferu technologii) oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, także w internecie.
Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w prawie ochrony konkurencji zapocz?tkowane stażem w Komisji Europejskiej, DG ds. Konkurencji (kartele). Analizuje zapisy umów pod k?tem ich zgodności z prawem konkurencji. Szkoli przedsiębiorców w zakresie ich obowi?zków wobec konsumentów.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Podyplomowego Studium Prawa Własności Przemysłowej na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała także na Uniwersytecie w Hanowerze oraz w Rouen. Członek Polskiej Izby Rzeczników Patentowych oraz Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Kampanie reklamowe - aspekty prawne w marketingu
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte