Jak zadawać pytania w trakcie spotkania sprzedażowego? Praktyczny warsztat.
Cena : 800 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 1100 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone (przy zapisie na cały kurs jedno szkolenie z dziesięciu jest gratis)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Zajęcia z cyklu "KLUCZOWE KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE DLA INŻYNIERÓW KONSULTANTÓW"
>
W tej części szkolenia z prowadzenia spotkania sprzedażowego inżynierowie, w formule warsztatu, skupi? się na tworzeniu i podtrzymywaniu kontaktu sprzedażowego. W tym celu stworz? listę pytań do swoich Klientów i sprawdz?, w jakim stopniu one działaj? na odbiorcę. Dowiedz? się też, czym na rynku sprzedaży jest wartość bycia ekspertem w?skiej dziedziny.
Celem szkolenia jest zwrócić uwagę handlowców – inżynierów na nie-merytoryczny aspekt sprzedaży i wspólnie z nimi określić jego znaczenie dla osi?gnięcia sukcesu. Po szkoleniu uczestnicy będ? chętniej słuchać Klienta i dowiadywać się o jego potrzebach. Będ? rozumieli różnicę między rozwi?zaniem a ofert?. Częściej też będ? pracować własnym know-how, w celu budowania swojej pozycji w pracy z Klientem.
- Tworzenie i podtrzymywanie kontaktu (pytania otwarte v. pytania zamknięte, mowa ciała, ton głosu, język dopasowania, język niedopasowania)
- Trudne pytania
- Praca z mentorami (praktyczny warsztat, praca w grupach i podgrupach, ćwiczenie coachingowe – zapytaj swojego mentora)
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla inżynierów i techników, zawodowo zajmuj?cych się sprzedaż? usług/produktów skomplikowanych technologicznie.
Program inspirowany jest francuskim systemem edukacji, który od lat, na różnych poziomach, uczy zawodu „technik, inżynier – handlowiec” (technico-commercial).
Co nas wyróżnia?
- Pogram dedykowany inżynierom - konsultantom
- Modułowy program – elastyczny dobór szkoleń wg indywidualnych potrzeb
- Trenerzy, z wykształcenia inżynierowie, z wieloletni? praktyk? sprzedażow?, dzisiaj wspieraj?cy firmy z różnych branż, w osi?ganiu konkretnych rezultatów sprzedażowych i finansowych
- Warsztatowa formuła i praktyczne podejście do prezentowanych kompetencji
- Nowatorski program, np. finanse dla inżynierów - konsultantów
- Uznawany w środowiskach francuskich dyplom kompetencji (technico-commercial) sygnowany znakiem CCIFP (do jego uzyskania potrzebne jest wysokie zaangażowanie uczestników kursu)
Rezultaty:
Kurs to przede wszystkim możliwość uzyskania drugiej, wysokiej kompetencji handlowej u pracowników z wykształceniem inżynieryjnym, technicznym. Kurs, oparty na systemie uczenia się dorosłych, inspiruje do dokonywania stałej analizy działań i wyci?gania wniosków. Dzięki takiej postawie firma uzyskuje pracownika:
- Zainteresowanego stałym podejmowaniem działań pro-sprzedażowych i poszukiwaniem sposobów na osi?gnięcie większej efektywności zawodowej,
- Zdolnego szacować rentowność planowanych działań i skoncentrowanego na osi?ganiu celów biznesowych,
- Zdolnego podejmować działania sprzedażowe dopasowane do rynku, wyróżniaj?ce go od konkurencji
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Jak zadawać pytania w trakcie spotkania sprzedażowego? Praktyczny warsztat.
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte