Jak poprawić rentowność firmy? Doskonałość w polityce cenowej i sprzedaży
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
>
Zmiany w obrębie zarz?dzania cenami i sprzedaży maj? z reguły bardzo znacz?cy wpływ na marżę przedsiębiorstwa. Dla przykładu, aby podnieść masę marży o 40%, wystarczy zwiększyć ceny o 10% (przy założeniu pocz?tkowej marży procentowej na poziomie ok. 25%). Co więcej, optymalizacja cen nie wymaga z reguły znacz?cych wydatków kapitałowych i jest łatwiejsza w przeprowadzeniu w stosunku do np. restrukturyzacji operacyjnej.
Podczas spotkania eksperci PwC porusz? m.in. następuj?ce kwestie:
- Czym jest sales excellence (doskonałość sprzedażowa) i jaki ma wpływ na funkcjonowanie firmy?
- Jakie znaczenie ma pricing (polityka cenowa) w budowaniu strategii przedsiębiorstwa?
- Jakie s? najczęstsze błędy popełniane przez firmy w prowadzeniu polityki cenowej i jak ich unikn?ć?
Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych będ? mogli Państwo poznać podczas seminarium.
Osoby prowadz?ce:dr Maciej Kraus, dyrektor w dziale doradztwa strategicznego w PwC. Ekspert w dziedzinie: Zarz?dzania cenami, Systemów motywacyjnych, Zarz?dzania sprzedaż?, Zarz?dzania promocjami, Branży przemysłowej
Doktorat w obszarze strategii zarz?dzania cenami (jedyny doktorat w tym obszarze w Polsce). Wykładowca Stanford University i Uniwersytetu Warszawskiego
Remigiusz Piwowarski, menedżer w dziale doradztwa strategicznego w PwC. Ekspert w dziedzinie: Strategii sprzedaży, Budowy efektywnych zespołów sprzedażowych, Badań rynku B2B, Optymalizacji procesów sprzedażowych, Zarz?dzania cenami. Dyplom MBA z INSEAD (Francja, Singapur)
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Jak poprawić rentowność firmy? Doskonałość w polityce cenowej i sprzedaży
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte