CSR jako źródło sukcesu firmy. Metodologia PurPle – Nowe szanse rozwoju
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Tak jak każda dziedzina marketingu czy Public Realtions, tak i CSR nie pozostaje obojętny na wpływ światowych trendów. W planowaniu działań trzeba jednak uwzględniać coraz więcej coraz bardziej skomplikowanych narzędzi komunikacyjnych. Jak je najefektywniej wykorzystać przy realizacji strategii społecznie odpowiedzialnego biznesu?
>
Uczestnicy spotkania będ? mogli zapoznać się z now? autorsk? metodologi? PurPle, wypracowan? przez MSLGROUP w toku współpracy z największymi światowymi korporacjami.
W Polsce metodologia PurPle wdrażana jest przez trzy agencje, wchodz?ce w skład MSLGROUP Poland: MSL Warsaw, Ciszewski MSL oraz Ciszewski MSL Financial Communications.
Korzyści dla uczestników spotkania:
- Dostęp do know-how najnowszych trendów w komunikacji CSR-owej
- Zapoznanie się ze światowymi standardami prowadzenia polityki CSR-owej
- Poznanie autorskiej metodologii PurPle– nieodkryty obszar CSR
- Dok?d zmierza CSR – omówienie perspektyw i kierunków rozwoju
- Wybór wdrożeń PurPle, realizowanych przez MSLGROUPna całym świecie,
w największych korporacjach – Coca Cola, Procter & Gamble, Unilever
Adresaci spotkania:
Zaproszenie skierowane jest do kadry zarz?dzaj?cej, dyrektorów marketingu
i komunikacji, osoby odpowiedzialne za strategie CSR w firmach.
Prowadz?cy:
Pascal Beucler – Wiceprezes Publicis Consultants, Dyrektor Strategii w międzynarodowej sieci komunikacyjnej MSLGROUP, Profesor Nadzwyczajny w CELSA na Paryskim Uniwersytecie Sorbona.
Pascal Beucler ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji dla największych firm na świecie. Doradzał m.in. takim firmom jak Renault, L’Oreal czy Carrefour. Autor wielu publikacji i programów badawczych, zgłębiaj?cych zwi?zek między tekstem a obrazem.
Partner merytoryczny:
MSLGROUP Poland – (MSL Warsaw; Ciszewski MSL & Ciszewski MSL Financial Communications). MSLGROUP stworzyło autorsk? metodologię służ?c? w budowaniu i realizowaniu strategii społecznie odpowiedzialnego biznesu.
Mapa dojazdu
CSR jako źródło sukcesu firmy. Metodologia PurPle – Nowe szanse rozwoju
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte