18.04 Aktywność pracowników w Internecie a reputacja firmy
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
PasséL'événement est terminé.
>
Wyzwania komunikacyjne i problemy prawne
Ogólnodostępne fora internetowe i serwisy społecznościowe coraz częściej staj? się źródłem informacji, których rozpowszechnianie może być dla firmy zagrożeniem.
Dlaczego warto uczestniczyć?
Celem seminarium jest uświadomienie pracodawcom, z jakimi wyzwaniami komunikacyjnymi mog? się zmierzyć i jakie ryzyko niesie ze sob? aktywność pracowników w sieci. Przedstawimy zarówno problemy prawne zwi?zane z tego typu aktywności?, jak i propozycje rozwi?zań tych problemów poprzez stosowanie odpowiednich działań prewencyjnych i sankcyjnych.
Świadomość istniej?cych zagrożeń i wiedza, jak sobie z nimi radzić, pomoże uczestnikom seminarium zapobiegać narażaniu dobrego imienia i wizerunku firmy.
Do kogo skierowane jest seminarium?
Seminarium skierowane jest do właścicieli firm, menadżerów oraz dyrektorów działów personalnych i pracowników HR.
W programie:
1. Aktywność pracowników w sieci, jako zagrożenie dla reputacji firm
? Media społecznościowe i pracownicy - główne zagrożenia dla firm
- Ujawnianie poufnych informacji
- Inspiracja dla mediów
- Szkodzenie markom produktów i usług
- Mobilizowanie pracowników przeciwko pracodawcy
- Psucie wizerunku pracodawcy
? Dlaczego pracownicy korzystaj? z mediów społecznościowych?
? O czym pracownicy pisz? na forach internetowych?
- Najczęstsze tematy dyskusji
- Tonacja wypowiedzi pracowników
- Funkcje wypowiedzi pracowników
2. Naruszenia prawa zwi?zane z aktywności? pracowników w sieci
? Naruszenie porz?dku w procesie pracy
? Naruszenie obowi?zku dbałości o dobro zakładu pracy
? Naruszenie zasad współżycia społecznego
? Naruszenie tajemnicy pracodawcy i tajemnicy przedsiębiorstwa
? Naruszenie dóbr osobistych pracodawcy
? Ujawnienie danych osobowych współpracowników
? Mobbing współpracowników
3. Prewencyjne działania pracodawcy
? Zasady korzystania z mediów elektronicznych w czasie pracy:
- poczta elektroniczna
- Internet
- komunikatory elektroniczne
- serwisy społecznościowe
- urz?dzenia komputerowe
? Regulamin pracy
? Zasady etyki
? Umowa o pracę
4. Sankcyjne działania pracodawcy
? Rozwi?zanie umowy o pracę
? Odpowiedzialność porz?dkowa pracowników
? Odpowiedzialność materialna pracowników
? Odpowiedzialność karna
Seminarium poprowadzi:
Sławomir Paruch
Partner w kancelarii Sołtysińki Kawecki & Szlęzak, w której kieruje Departamentem Prawa Pracy. W czasie swojej 13-letniej praktyki w tej dziedzinie nabył wszechstronn? wiedzę w aspekcie zarówno stosunków indywidualnych, jak i zbiorowych. Dysponuje bogatym doświadczeniem w przygotowywaniu umów i porozumień dotycz?cych stosunków pracy, zakładowych przepisów prawa pracy (regulaminy, układy zbiorowe). Wynegocjował szereg kontraktów menadżerskich. Specjalizuje się również w kwestiach zwi?zanych z zasadami wynagradzania i premiowania pracowników. Członek European Employment Lawyers Association.
Partner merytoryczny:
-----------------------------------------------------------------------
Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.
Warunki płatności i uczestnictwa w seminarium >>>
Mapa dojazdu
18.04 Aktywność pracowników w Internecie a reputacja firmy
L'événement est terminé.