07.12 Jak prawnie zabezpieczyć obecność Twojej firmy w Internecie?
Cena : 450 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 650 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
PasséL'événement est terminé.
>
Internet jest najważniejszym medium umożliwiaj?cym informowanie, komunikowanie się oraz zawieranie transakcji w świecie wirtualnym. Wybieraj?c model działalności firmy w Internecie, możemy skorzystać z dużej liczby rozwi?zań komunikacyjnych i technicznych.
Umiejętne wykorzystanie oferowanych przez Internet możliwości zapewnia firmie przewagę konkurencyjn?, zmuszaj?c zarazem do uwzględnienia ograniczeń prawnych.
Dlaczego warto uczestniczyć?
Seminarium ma na celu przybliżenie uczestnikom najważniejszych aspektów prawnych zwi?zanych z obecności? firmy w sieci. Omówimy trzy modele wykorzystywania dostępnych w Internecie narzędzi w działalności firmy:
? informacyjny (ograniczaj?cy się do stworzenia strony internetowej typu web 1.0)
? marketingowy (kreuj?cy wizerunek firmy przy użyciu dobrze spozycjonowanych stron internetowych, social media, konkursów)
? funkcjonalny (polegaj?cy na prowadzeniu działalności gospodarczej poprzez Internet – e-commerce).
Przedstawimy również rozwi?zania zapewniaj?ce optymaln? ochronę prawn? w każdym z powyższych modeli.Czytaj artykuł >>>>
Do kogo skierowane jest seminarium?
Zapraszamy osoby odpowiedzialne za marketing i PR w firmach, kadrę kierownicz? i osoby zarz?dzaj?ce przedsięwzięciami/projektami; menedżerów produktu/marki.
W programie:
CZĘŚĆ I: Internet jako medium informacyjne
Domena internetowa – Twój szyld w Internecie
? jak zbudować portfolio domenowe?
? jak skutecznie bronić firmę przed cybersquattingiem?
Co warto wiedzieć przy kształtowaniu zawartości strony internetowej?
? granice dozwolonego użytku kontentu strony internetowej
? jako pozyskiwać materiały na stronę internetow??
CZĘŚĆ II: Internet jako narzędzie marketingowe
Pozycja Twojej strony w wyszukiwarkach
? używanie cudzych oznaczeń w metatagach
? keyword advertising – co jest dozwolone?
Profil Twojej firmy w social media
? Twoje działania w ramach fanpage’u
? user-generated content – co obejmuje i jak go wykorzystywać?
Zorganizujmy konkurs
? czym różni się konkurs od gry hazardowej
? specyfika konkursów organizowanych w ramach social media
CZĘŚĆ III: Internet jako platforma działalności gospodarczej (e-commerce)
Wdrożenie platformy e-commerce
? od czego rozpocz?ć organizowanie sklepu internetowego?
Sprzedaż przez Internet
? jak stworzyć prawidłowy regulamin sklepu internetowego?
? klientem jest konsument – konsekwencje dla sprzedawcy
? szczegółowe zasady dotycz?ce sprzedaży na odległość
Dane osobowe – korzyść czy problem?
? czy sprzedawca jest administratorem danych osobowych?
? kompendium dobrego administratora
? DIY, czy outsource – konsekwencje dla pozyskiwanych danych osobowych
W trakcie seminarium przewidziane s? przerwy kawowe i poczęstunek.
Partner merytoryczny:
http://www.kochanski.pl
Seminarium poprowadz?:
| Marta Koremba |
Piotr Niezgódka |
------------------------------------------------------------------------------------------------
Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe. |
Mapa dojazdu
07.12 Jak prawnie zabezpieczyć obecność Twojej firmy w Internecie?
L'événement est terminé.