Aktualności firm stowarzyszonych

Renault Latitude - nagradzany luksus

<p><span><span>Renault Latitude zostało wyr&oacute;żnione w plebiscycie Luksusowa Marka Roku 2011. Statuetkę podczas uroczystej gali odebrał Andrzej Gemra, szef Działu Marketingu Produktu. Model Latitude to wysokiej klasy sedan zapewniający komfort jazdy poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii, starannie dobranych materiał&oacute;w wykończenia oraz doskonale dopracowanej ergonomii.</span></span></p>

>

Tegoroczna Luksusowa Marka Roku to już kolejna edycja plebiscytu, w którym nagradzane s? zarówno marki jak i produkty konkuruj?ce w kilkunastu kategoriach. Organizatorem wydarzenia jest Mariusz Pujszo. Gala, na której wręczono statuetki dla zwycięzców odbyła się w salach balowych hotelu InterContinental. W uroczystości wzięło odział kilkuset gości, w tym przedstawiciele świata biznesu i rozrywki.

Renault Latitude to niezwykle luksusowe auto, przy projektowaniu którego wiele uwagi poświęcono zapewnieniu komfortu i ciszy w kabinie. W szczególny sposób skupiono się na aspekcie odprężenia
i spokoju, które sprzyjaj? bezstresowej jeździe. Renault Latitude jest wyposażone w przydatne rozwi?zania, takie jak fotel kierowcy z funkcj? masażu z 4 trybami pracy czy innowacyjny system zapewniaj?cy wysok? jakość powietrza za pomoc? jonizatora o podwójnym działaniu (oczyszczaj?cym i relaksuj?cym) oraz podwójnego rozpylacza zapachów. Wysokiej klasy wyposażenie podnosz?ce komfort uzupełnia bogata gama systemów audio.

Renault Latitude było oficjalnym samochodem tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes oraz XXXVII Festiwalu Filmu Amerykańskiego w Deauville, gdzie na czerwony dywan woziło aktorów i inne osobistości.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!