Aktualności firm stowarzyszonych

Nowe wnętrza ibis Poznań Centrum

<p style="text-align: justify;">Warszawa, 12 lutego 2015, Marka ibis kontynuuje proces modernizacji swoich obiektów w Polsce, którego celem jest podniesienie komfortu wypoczynku gości. Na początku lutego br., w hotelu ibis Poznań Centrum zakończono renowację wystroju wnętrzpowierzchni publicznych oraz restauracji w konceptach Avanzi oraz ibis kitchen.</p>

>

Ibis Modernizuje hotele w Polsce

Ibis konsekwentnie realizuje proces modernizacji powierzchni publicznych oraz oferty gastronomicznej zgodnie z przyjęt? w 2011 roku strategi? dynamizacji marek ekonomicznych. Ibis Poznań Centrum jest pi?tym hotelem w Polsce, w którym wprowadzono nowoczesne koncepty marki - Avanzi i ibis kitchen. Wcześniej podobne modernizacje przeszły ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Centrum, ibis Warszawa Ostrobramska w 2013 oraz ibis Kraków Centrum w 2014 roku. Międzynarodowa sieć planuje kolejne renowacje swojej bazy w Polsce.

W sercu innowacji

Zmodernizowane powierzchnie publiczne w hotelu ibis Poznań Centrum na nowo definiuj? relacje między gośćmi, czyni?c je bardziej naturalnymi i przyjaznymi. Współczesny miejski design, wykorzystanie drewnianych elementów, jasnych kolorów oraz grafik na ścianach i sufitach nadaj? im wyj?tkowego klimatu. Zgodne z projektem Avanzi hotelowe wnętrza cechuj? przede wszystkim otwarte przestrzenie, w których panuje ciepła i nieformalna atmosfera. Zasada ta została również zastosowana w zmodernizowanej recepcji. Według założeń jest toprzestrzeń płynnie ł?cz?c? się z lobby. Szczególn? uwagę zwracaj? jej tylne panele, na których wyświetlane s? praktyczne informacje m. in. o pogodzie, kursie walut czy też ofertach specjalnych hotelu.Nowe lobby to zarównoświetne miejsce do pracy, odpoczynku jak również spotkań.

Nowy koncept gastronomiczny

W poznańskim hotelu wprowadzono równieżnowatorski koncept restauracyjny-ibis kitchen, który współgra z nieformalnym, ciepłym oraz współczesnym duchem powierzchni publicznych zaprojektowanych przez AteliersArchange (projekt Avanzi). W restauracji wykorzystano poł?czenie bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami i grafikami na ścianach. Ciepły klimat tego miejsca buduje również miękkie światło padaj?ce z nisko zawieszonych lamp pozwalaj?ce na interakcję między gośćmi w przyjaznej atmosferze, o każdej porze dnia.

Ibis Poznań Centrum

Hotel ibis Poznań Centrum znajduje się w centrum miasta, w pobliżu Starego Rynku i rzeki Warty. Goście spędzaj?cy tu wolny czas mog? udać się na spacer czy odpocz?ć nad jeziorem Malta. Natomiast osoby będ?ce w podróży służbowej doceniaj? łatwy dojazd do dworca PKP i na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich. W ofercie obiektu s?: 146 komfortowe, klimatyzowane pokoje z WiFi, dwie sale konferencyjne, restauracja i bar z przek?skami. Goście mog? skorzystać również ze strzeżonego, zadaszonego parkingu.

  

  

  

***

IBIS

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Nowe wnętrza ibis Poznań Centrum

<p style="text-align: justify;">Warszawa, 12 lutego 2015, Marka ibis kontynuuje proces modernizacji swoich obiektów w Polsce, którego celem jest podniesienie komfortu wypoczynku gości. Na początku lutego br., w hotelu ibis Poznań Centrum zakończono renowację wystroju wnętrzpowierzchni publicznych oraz restauracji w konceptach Avanzi oraz ibis kitchen.</p>

>

Ibis Modernizuje hotele w Polsce

Ibis konsekwentnie realizuje proces modernizacji powierzchni publicznych oraz oferty gastronomicznej zgodnie z przyjęt? w 2011 roku strategi? dynamizacji marek ekonomicznych. Ibis Poznań Centrum jest pi?tym hotelem w Polsce, w którym wprowadzono nowoczesne koncepty marki - Avanzi i ibis kitchen. Wcześniej podobne modernizacje przeszły ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Centrum, ibis Warszawa Ostrobramska w 2013 oraz ibis Kraków Centrum w 2014 roku. Międzynarodowa sieć planuje kolejne renowacje swojej bazy w Polsce.

W sercu innowacji

Zmodernizowane powierzchnie publiczne w hotelu ibis Poznań Centrum na nowo definiuj? relacje między gośćmi, czyni?c je bardziej naturalnymi i przyjaznymi. Współczesny miejski design, wykorzystanie drewnianych elementów, jasnych kolorów oraz grafik na ścianach i sufitach nadaj? im wyj?tkowego klimatu. Zgodne z projektem Avanzi hotelowe wnętrza cechuj? przede wszystkim otwarte przestrzenie, w których panuje ciepła i nieformalna atmosfera. Zasada ta została również zastosowana w zmodernizowanej recepcji. Według założeń jest toprzestrzeń płynnie ł?cz?c? się z lobby. Szczególn? uwagę zwracaj? jej tylne panele, na których wyświetlane s? praktyczne informacje m. in. o pogodzie, kursie walut czy też ofertach specjalnych hotelu.Nowe lobby to zarównoświetne miejsce do pracy, odpoczynku jak również spotkań.

Nowy koncept gastronomiczny

W poznańskim hotelu wprowadzono równieżnowatorski koncept restauracyjny-ibis kitchen, który współgra z nieformalnym, ciepłym oraz współczesnym duchem powierzchni publicznych zaprojektowanych przez AteliersArchange (projekt Avanzi). W restauracji wykorzystano poł?czenie bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami i grafikami na ścianach. Ciepły klimat tego miejsca buduje również miękkie światło padaj?ce z nisko zawieszonych lamp pozwalaj?ce na interakcję między gośćmi w przyjaznej atmosferze, o każdej porze dnia.

Ibis Poznań Centrum

Hotel ibis Poznań Centrum znajduje się w centrum miasta, w pobliżu Starego Rynku i rzeki Warty. Goście spędzaj?cy tu wolny czas mog? udać się na spacer czy odpocz?ć nad jeziorem Malta. Natomiast osoby będ?ce w podróży służbowej doceniaj? łatwy dojazd do dworca PKP i na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich. W ofercie obiektu s?: 146 komfortowe, klimatyzowane pokoje z WiFi, dwie sale konferencyjne, restauracja i bar z przek?skami. Goście mog? skorzystać również ze strzeżonego, zadaszonego parkingu.

  

  

  

***

IBIS

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin