Aktualności firm stowarzyszonych • Partnerzy
CMO Survey: Marketerzy w obliczu wyzwania Jakimi metodami powinni budować silne i efektywne biznesowo marki?
Współczesny marketing to funkcja której zadaniem jest kreacja spójnego doświadczenia marki we wszystkich punktach styku tak by najlepiej odpowiadać na zmieniające się zachowania i potrzeby klientów. Co powinien CMO zrobić by być wspieranym i lepiej rozumianym, przez organizację?
Data:
28 listopada 2019, godz. 09:00 – 12:30
Miejsce:
Jana Pawła II 22, Warszawa
REJESTRACJA >>>
STRONA WYDARZENIA
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w spotkaniu poświęconemu przyszłości roli CMO/dyrektora marketingu w organizacji. Podczas najbliższego spotkania wspólnie z naszymi gośćmi poszukamy odpowiedzi na tak ważne pytania:
- Jak CMO powinien się „uzbroić” by stawić czoła głównym wyzwaniom, które stawia przed nim organizacja?
- Z jakich narzędzi powinien korzystać CMO by łatwiej i sprawniej pokazywać efekty swojej pracy?
- Jak zdobyć i wzmacniać współpracę miedzy marketingiem a zarządem i sprzedażą?
- Jak usprawniać procesy w organizacji?
- Jak zbudować skuteczny dział marketingu?
- Jak zarządzać wiedzą o konsumencie i skąd czerpać inspirację?
AGENDA
9:00 – 9:20
Rejestracja
9:20 – 9:35 Rola Dyrektora Marketingu w organizacji – CMO Survey 2019
Patrycja Venulet,
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte
Jan Kisielewski
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte
9:35 – 10:05 Jakimi metodami budować silne i efektywne biznesowo marki?
Patrycja Venulet,
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte
Jan Kisielewski
Director, Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte
10:05 – 10:35 Jak wdrożyć I zaplanować działania Marketing Automation nie narażając się na wysokie koszty?
Maciej Dakowicz
Manager, Salesforce, Deloitte Digital
10:35 – 12:05 Przenikanie się świata usług finansowych z innymi branżami gospodarczymi. Jak wykorzystać ten nowy trend?
Daniel Majewski
Senior manager w dziale Doradztwa Strategicznego
12:05-12:30
Networking
Organizator
