Wydarzenie wyjątkowe Patronat CCIFP

Umowa PPA jako narzędzie dekarbonizacji przedsiębiorstwa oraz sposób na realizację celów w zakresie zrównoważonego rozwoju (ESG)

On-Line,

Język :
Polski

Cena : WYDARZENIE FIRMY STOWARZYSZONEJ W CCIFP.

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z organizatorem.

Passé

L'événement est terminé.

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, poszukiwanie nowych rozwiązań wspierających dekarbonizację staje się nieodłącznym elementem strategii biznesowych. Umowy PPA (Power Purchase Agreements), które polegają na bezpośrednim zakupie energii elektrycznej od wytwórcy z OZE, mogą być nie tylko kluczowym narzędziem dekarbonizacji organizacji, ale także skutecznym sposobem osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju, zgodnie z zasadami ESG.

Zapraszamy na webinar, który odbędzie się 14 marca br. o godzinie 11:00, podczas którego szczegółowo omówimy zagadnienia związane z umowami PPA, a także podejście instytucji finansowych do inwestycji w OZE.

Agenda:

  1. Rodzaje umów PPA
  2. Uregulowania dot. PPA w prawie polskim i unijnym
  3. Modele kontraktacji wolumenu
  4. Kształtowanie cen w umowach PPA
  5. Bilansowanie i dopasowanie umowy PPA do profilu zapotrzebowania/produkcji
  6. Korzyści z zawarcia umów PPA
  7. Podejście instytucji finansowych do finansowania inwestycji w OZE
  8. Case study – strukturyzacja finansowania dłużnego na podstawie PPA

Prowadzący:

  • Joanna Bernat, partner, szef praktyki Prawa Energetycznego
  • Magdalena Pieńkowska, senior associate, Prawo Energetyczne
  • Marcin Tytkowski, dyrektor, Strategy & Debt Advisory
  • Dawid Sikora, senior associate, Strategy & Debt Advisory

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

 

Osoba kontaktowa:

 

Dominika Bołba 

Mail: dominika.bolba(@)crido.pl 

Tel: +48 698 106 369

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!