The Best-seller Game
Cena : 350 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 600 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Gra symulacyjna dla zespołów sprzedażowych
>
Gra Best-seller jest odpowiedzi? na wyzwania w zespołach sprzedażowych, takie jak rutyna, brak czasu na strategiczn? refleksję i zaplanowanie działań, czy wyzwania ludzi zajmuj?cych się organizacj? szkoleń i konferencji w firmach (HR): brak pomysłów na ciekawe, interaktywne propozycje rozwojowe i integracyjne.
The Best-seller Game to strategiczna i emocjonuj?ca symulacja, w której uczestnicy planuj? strategię sprzedaży B2B: co oferujemy, komu i w jaki sposób. Badaj? potrzeby klientów, buduj? portfolio produktowe, rozwijaj? swoj? wiedzę o oferowanych produktach, kontaktuj? się z klientami w celu budowy relacji i dobicia targu. To doświadczenie ł?cz?ce strategiczn? symulację biznesow? z emocjonuj?c? rywalizacj? o serce klienta.
Zakres gry osadzony jest w realiach świata B2B, natomiast wiele w?tków ma zastosowanie również w sprzedaży B2C.
Gra Best-seller jest między innymi o:
- Planowaniu sprzedaży,
- Zarz?dzaniu swoim portfolio produktowym (specjalizacja vs dywersyfikacja),
- Budowaniu relacji z klientem,
- Poznawaniu i analizowaniu potrzeb klientów,
- Śledzeniu działań konkurencji,
- Elastycznym reagowaniu na rynek,
- Budowaniu swojej eksperckości na temat oferowanych produktów
Korzyści dla organizacji :
- zwiększona motywacja do świadomego i strategicznego planowania swojej sprzedaży
- zrozumienie znaczenia działań sprzedażowych z perspektywy całej organizacji
- autorefleksja zespołu na temat działań sprzedażowych, dyskusja w zespole uwspólniaj?ca rozumienie sprzedaży
- świadomość nowoczesnego sprzedawcy: biorę odpowiedzialność nie tylko za realizację ambitnego wyniku, ale też świadomie planuję działania maj?ce do tego wyniku doprowadzić
- zbudowany team spirit w zespole – dobra zabawa, emocje, rywalizacja o wynik
Program warsztatów składa się z dwóch części :
- The Best-seller Game
- Omówienie doświadczenia z gry oraz mechanizmów, które się w niej ujawniaj?
Komu polecamy to doświadczenie w szczególności ?
Do udziału w pokazie zapraszamy osoby pracuj?ce w działach HR, odpowiedzialne za projektowanie rozwi?zań szkoleniowych i rozwojowych oraz menedżerów sprzedaży i liderów organizacji.
Osoba prowadz?ca:
Agnieszka Szymańska – trener i coach z 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu komunikacji, budowania relacji z Klientem, motywacji i zarz?dzania emocjami, zarz?dzania zmian?. Jest absolwentk? Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Szkoły Trenerów Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys, Szkoły coachów „The Art and Science of coaching” Erickson College Vancouver/Wszechnica UJ. Zawód trenera jest dla niej realizacj? pasji, co w poł?czeniu z doświadczeniem w biznesie, pozwala na pełne zaangażowanie i zrozumienie potrzeb szkoleniowych Klienta.
Uczestnicy o grze Best-seller
„W biznesie ważne jest zrozumieć potrzeby klientów, zbudować silne relacje i konsekwentnie realizować swoj? strategię.”
„Gra pozwala zrozumieć znaczenie dbania o relację z klientem oraz badania potrzeb klienta.”
„Najważniejsze jest planowanie i strategiczne myślenie.”
„Best-seller pokazuje, jak wieloaspektowa jest sprzedaż, jak wiele czynników składa się na sukces w sprzedaży.”
Partner merytoryczny :
Szczegóły na temat tej gry >>>
Mapa dojazdu
The Best-seller Game
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte