Techniki sprzedaży
>
Prelegent: DOOR Poland
Pierwszy dzień szkolenia:
- unikanie rutyny w komunikacji z Klientami
- marketing a sprzedaż
- specyfika kontaktów handlowych z cudzoziemcami
- przyczyny niezadowolenia Klientów
- etapy kontaktu handlowego
- psychologia sprzedaży i kontaktów z Klientami
Drugi dzień szkolenia:
- przygotowanie do rozmowy handlowej
- efekt pierwszeństwa w kontaktach z innymi ludźmi
- komunikacja interpersonalna – błędy i gafy w relacjach z cudzoziemcami
- emocjonalne aspekty decyzji zakupowych
- pozyskiwanie informacji od Klienta
Trzeci dzień szkolenia:
- miejsce handlowca w polityce handlowej firmy
- prezentacja handlowa
- umiejętna rozmowa o warunkach finansowych transakcji
- obrona swojej propozycji handlowej wobec w?tpliwości Klienta
- techniki negocjacyjne przyspieszaj?ce decyzje Klientów
PROWADZĄCY
DOOR Training International jest międzynarodowym instytutem szkoleniowym, który powstał w Holandii w 1981 roku. W sieci DOOR Training & Seminars pracuje ponad 600 trenerów i konsultantów w 66 krajach na świecie.
DOOR Poland jest obecna na polskim rynku od 1992 roku. W ci?gu ponad 10 lat obecności w Polsce ze szkoleń zamkniętych DOOR skorzystało ponad 250 firm ze wszystkich branż. Z 22 trenerami pracuj?cymi w firmie na stałe, DOOR jest pod względem liczby trenerów, największym instytutem szkoleniowym w Polsce.
DOOR z powodzeniem wdraża projekty szkoleniowo - konsultingowe w zakresie: standardów sprzedaży, organizacji i zarz?dzania oraz modeli kompetencji.
Tomasz Oracz jest trenerem i menedżerem projektów szkoleniowych. Prowadził projekty szkoleniowe z zakresu sprzedaży, marketingu, negocjacji oraz finansów. Od 1998 roku jest współpracownikiem Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego. Zdobył certyfikaty do prowadzenia szkoleń DOOR Training International w kraju i zagranic?
Prosimy o przesłanie zgłoszenia najpóźniej na 14 dni przed szkoleniem, na adres e-mail: joanna.jaroch(@)ccifp.pl lub fax: +48 (22) 696 75 90.
Potwierdzenie uczestnictwa i przesłanie zgłoszenia traktujemy jako zobowi?zanie do zapłaty.
W przypadku rezygnacji z udziału należy przesłać przesłać faks lub e-mail najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem.
Płatność obowi?zkowo przed szkoleniem.
Mapa dojazdu
Techniki sprzedaży
L'événement est terminé.