Szkolenie Rozwój kompetencji
Szkolenie online: Nonviolent Communication
Język :
polski
Cena :
Cena dla firm stowarzyszonych: 549 zł + VAT
Cena dla pozostałych firm: 749 zł +VAT
Osobom, które anulują swój udział w szkoleniu do 5 dni roboczych przed spotkaniem, zwracane jest 100% kosztów szkolenia. Osobom, które anulują swój udział później, czyli na krócej niż 5 dni roboczych przed szkoleniem, koszty nie są zwracane.
PasséL'événement est terminé.
Zapraszamy na szkolenie rozwojowe w CCIFP! Jak wchodzić w dialog? Budować zaufanie i klimat współpracy, a przez to zwiększać efektywność pracy?
Cele warsztatu:
- Budowanie klimatu dialogu, współpracy i zaufania, co w efekcie przynosi większą efektywność pracy;
- Otwartość w zgłaszaniu problemów i szukaniu rozwiązań satysfakcjonujących wszystkich;
- Gotowość do udzielania wzajemnego wsparcia w sytuacjach kryzysowych;
- Wzrost poczucia wartości każdego pracownika
- Profilaktyka sytuacji konfliktowych i gotowość do radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w przyszłości.
PROGRAM WARSZTATU:
Moduł I
Nonviolent communication (NVC)
- Jak właściwie dopasować system i procesy do pracownika, tak aby wyzbyć się subiektywnej oceny?
- Jak budować otwartą komunikację, która doda pracownikom odwagi i ułatwi zgłaszanie popełnianych błędów?
- Język reaktywny vs język proaktywny
Jak „żyrafy transformują z szakali”?
Metoda „4 uszu” czyli jak ujarzmić agresję?
Ćwiczenia
Czas: 1,5 godziny
Moduł II
NVC i NBC
Jakie są skuteczne techniki zarządzania w ramach tych kultur
- Założenia i wyzwania jakie stoją przed kadrą menedżerską w procesie kształtowania kultury organizacyjnej
- Model tzw. konstruktywnej krytyki
- Model przezwyciężania wewnętrznego idea killera.
- Modele odraczania błyskawicznych osądów typu:
o „to się u nas nie sprawdzi”,
o „to zbyt drogie rozwiązania” etc.
- odróżnianie spostrzeżeń od ocen i co to daje w firmie?
- wyrażanie uczuć i emocji poprzez branie za nie odpowiedzialności
- dostrzeganie ukrytych za uczuciami zaspokojonych lub niezaspokojonych potrzeb czyli dlaczego warto „słyszeć to czego nie wypowiedział Twój rozmówca?!
- wyrażanie próśb o konkretne działanie w sposób akceptujący odmowę czyli bądź odpowiedzialny i skuteczny
Podczas tego modułu uczestnicy wzmocnią takie kompetencje, jak:
- udzielanie konstruktywnej krytyki,
- twórcze rozwiązywanie problemów,
- określanie ścieżek i kryteriów sukcesu a także korygowanie błędów
Czas: 2,5 h
Moduł III
Innowacyjny Feedback. Feedback kontra Fedforward.
- Przypomnienie czym jest feedback i jak go definiujemy. Przypomnienie różnic między rozmową ewaluacyjną a informacją zwrotną „ad-hoc”.
- Określenie podstawowych filarów rzetelnego feedbacku (fakty / zachowania / komunikat JA)
- Różnice między feedbackiem a feedforwardem
- Jak prawidłowo stosować feedforward
Czas: 2,5 h
Partner merytoryczny:
Szkolenie online: Nonviolent Communication
L'événement est terminé.