Prawa autorskie - aspekty prawne w marketingu
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie w ramach cyklu "Aspekty prawne w marketingu"
>
Program spotkania :
1. Utwór – podstawowe informacje
2. Moment powstania praw autorskich
3. Licencja w prawie autorskim
4. Sankcje za nieuprawnione użycie utworu według prawa autorskiego
5. Plagiat na podstawie przykładów
6. Nieuprawnione użycie wizerunku postaci
Osoba prowadz?ca:
Specjalizuje się w prawie własności przemysłowej oraz w prawie konkurencji. Doradza przedsiębiorcom w zakresie praw własności przemysłowej (zwłaszcza prawa znaków towarowych oraz wzorów przemysłowych), a także zwalczania nieuczciwej konkurencji, prowadzi sprawy sporne zarówno przed s?dami powszechnymi i administracyjnymi, jak i organami ścigania, organami celnymi oraz przed Urzędem Patentowym RP oraz OHIM.
Posiada przeszło dziesięcioletnie doświadczenie w prawie własności przemysłowej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji. Przez ponad osiem lat pracował w jednej z wiod?cych kancelarii zajmuj?cych się ochron? własności intelektualnej. Doradzał klientom m.in. z branż FMCG, farmaceutycznej, prasowej, informatycznej, finansowej, budowalnej, odzieżowej, czy kosmetycznej.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Prawa autorskie - aspekty prawne w marketingu
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte