Marketingowe czynniki sukcesu firm francuskich w Polsce

CCIFP, Plac Trzech Krzyży 18, 00-499 Warszawa
See on map

Cena : 100 PLN HT + 22 % VAT- firmy członkowskie CCIFP 300 PLN HT + 22 % VAT -firmy nieczłonkowskie

Passé

L'événement est terminé.

>

Prelegent: BCMM

1.         Zróżnicowane podejście przedsiębiorstw do gromadzenia informacji rynkowej – na podstawie doświadczeń BCMM-EXP PECO Conseil ze współpracy przy wprowadzaniu firm francuskich na rynki polskie.

2.       Najczęściej wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw metody badań marketingowych

3.       Prezentacja wyników sondażu prowadzonego wśród firm francuskich na temat marketingowych czynników ich sukcesu  na polskim rynku                                                                                                                              

10:30 : Dyskusja

BCMM – badania marketingowe i szkolenia to firma działaj?ca na rynku polskim już od 12 lat, specjalizuj?ca się w badaniach marketingowych. BCMM prowadzi projekty badawcze, których wyniki wykorzystywane s? bezpośrednio przez przedsiębiorstwa zarówno do budowania, weryfikacji czy też implementacji strategii działania na rynku jak i do kreowania i / lub kontroli efektywności zastosowanych instrumentów marketingowych. W procesie badań marketingowych BCMM wykorzystuje zarówno metody badań ilościowych (dysponuj?c ogólnopolsk?, stale szkolon? sieci? ankietersk?) jak i jakościowych (realizowanych m.in. we własnej, profesjonalnej sali fokusowej). Partnerem BCMM na rynku francuskim jest EXP.PECO Chambery/France

Seminarium poprowadz?:

Mira Fronczek - współwłaścicielka i prezes zarz?du BCMM , absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Kierunek: Handel Zagraniczny. Pracę zawodow? rozpoczęła jako pracownik naukowo – dydaktyczny w Katedrze Rynku i Konsumpcji Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Kwalifikacje zawodowe zdobywała podczas wielu staży i szkoleń zagranicznych, m.in.: na Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu, w Babson College (Boston, USA) a także długoterminowych praktyk w działach marketingu firm SIEMENS (Monachium, Wiedeń) i KLINGER (Wiedeń),
André Bednarz - po studiach na Akademii Ekonomicznej w Katowicach (Handel Zagraniczny), kontynuował kształcenie na Uniwersytecie w Mons w Belgii (Finanse Międzynarodowe) i w Wyższej Szkole Biznesu (ESA) w Grenoble we Francji (DESS Marketing). Pracował na stanowiskach marketingowych i jako dyrektor marketingu w przedsiębiorstwach francuskich. Maj?c 16 -tnie doświadczenie budowania rynków międzynarodowych, stworzył 5 lat temu Przedsiębiorstwo Konsultingowe EXP-PECO Conseil specjalizuj?ce się w doradztwie strategicznym i marketingowymm, którego jest głównym udziałowcem.

WARUNKI UCZESTNICTWA : Płatność niezbędna przed spotkaniem
  Koszt uczestnictwa wynosi 100 PLN HT + 22 % VAT (firmy członkowskie CCIFP) oraz 300 PLN HT + 22 % VAT (firmy nieczłonkowskie). Możliwe formy płatności: gotówka, karta bankowa, przelew bankowy na konto : Francuska Izba Przemysłowo–Handlowa w Polsce, BISE SA III o/W–Wa n ? 13701037-3300057-27001-1200 (z dopiskiem: 01.10.2003)

  W przypadku rezygnacji z udziału należy przesłać faks najpózniej na 1 dzień przed seminarium

Potwierdzenie uczestnictwa traktujemy jako zobowi?zanie do zapłaty

Mapa dojazdu

Ostatnie aktualności CCIFP

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!