Marketing interaktywny - Brand development design
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Osiąganie zamierzonego celu poprzez szerokie działania wewnątrz przedsiębiorstwa i skuteczny dobór narzędzi marketingowych
>
Podczas spotkania przyjrzymy się czynnikom rozwoju przedsiębiorstw i marek. Porozmawiamy o realizacji celów biznesowych poprzez wykorzystanie różnych elementów wewn?trz przedsiębiorstwa, eksploatację wszystkich obszarów potencjalnego wzrostu oraz skuteczn? komunikację marketingow?.
Odpowiemy sobie na następuj?ce pytania:
? Jaki jest nadrzędny cel przedsiębiorstwa? Czy jest to np. zwiększenie rocznej sprzedaży, czy s? inne cele?
? Jaka jest obecna sytuacja przedsiębiorstwa? Jak wygl?da struktura organizacji i jak przebiegaj? procesy? Czy istnieje możliwość ulepszenia procesów? Czy dysponujemy wewnętrzn? baz? informacji o konsumencie, a jeśli tak to jak można j? wykorzystać? Czy crossujemy sprzedaż, czy można osi?gn?ć wzrost sprzedaży?
? Czy myśl?c o przedsiębiorstwie myślimy globalnie? Czy bierzemy pod uwagę nowe produkty i rynki?
? Kim jest klient przedsiębiorstwa / konsument produktu i jakie s? jego potrzeby? Czy istnieje konieczność przeprowadzenia badań jakościowych i ilościowych?
? Jak wygl?da struktura grupy docelowej? Czy istnieje możliwość stworzenia segmentów i dopasowania do nich poszczególnych benefitów produktów / usług? Jakie s? najlepsze punkty styku z grup? docelow??
? Czy każdy punkt styku jest dopracowany i spójnie komunikuje jedn? wartość usługi lub produktu? Czy punkty styku działaj? adekwatnie do ich kontekstu i danej grupy docelowej?
? Czy efekty działań s? mierzone? Jak dobierane s? narzędzia pomiaru? - O jakich efektach mówimy?
? Jak przeprowadzić analizę działań marketingowych?
? Jakiego szampana wybrać, by uczcić sukces?
Prowadz?cy :
Mikołaj Soszyński
Posiada 10 lat intensywnej praktyki w branży reklamowej. Jest dyrektorem zarz?dzaj?cym w Creative Group AMK. Doradza firmom m.in. w zakresie budowania strategii komunikacji. Creative Group AMK pracuje m.in. dla takich firm, jak: UPC Polska, Samsung, SONY, AXA DIRECT.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Marketing interaktywny - Brand development design
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte