Marketing instytucji finansowych
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Prawne aspekty działalności marketingowej. Marketing w instytucjach finansowych – wybrane zagadnienia
>
Program spotkania :
- Informacja handlowa a reklama
- Przetwarzanie danych osobowych w działalności marketingowej
- Reklama produktów i usług bankowych jako nieuczciwa praktyka rynkowa
3.1. Pojęcie nieuczciwej reklamy
3.2. Wytyczne dotycz?ce reklamy produktów i usług bankowych
3.3. Przykłady nieuczciwej i wprowadzaj?cej w bł?d reklamy na rynku usług bankowych
- Obowi?zki informacyjne banków w działalności marketingowej
Szkolenie skierowane jest do Dyrektorów Prawnych, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Sprzedaży i Dyrektorów Finansowych w bankach i innych instytucjach finansowych.
Spotkanie jest zamknięte dla przedstawicieli innych kancelarii prawnych. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
Prowadz?cy:
dr Michał Będkowski-Kozioł (partner) i Natalia Bartsch (adwokat). - Partner. Kieruje Departamentem Prawa Ochrony Konkurencji i Antymonopolowego. Specjalizuje się w polskim i europejskim prawie ochrony konkurencji, w tym w prawie pomocy publicznej, oraz regulacji sektorów infrastrukturalnych i finansowych.
Od 1999 roku pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Prawa i Administracji UKSW (od 2006 r. jako adiunkt w Katedrze Publicznego Prawa Gospodarczego). Od roku 2007 wykładowca w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie (Wydział Zarz?dzania w Ciechanowie); W poprzednich latach prowadził także wykłady z zakresu prawa konstytucyjnego, administracyjnego i gospodarczego na Wydziale Prawa Technische Universität Dresden
Natalia Bartsch - Adwokat, Starszy prawnik. Zajmuje się zagadnieniami z zakresu prawa własności intelektualnej zwłaszcza prawa autorskiego, prawa mediów, nieuczciwej konkurencji oraz ochrony danych osobowych. W sferze jej zainteresowań pozostaj? kwestie zwi?zane z rozwojem nowych technologii, a w szczególności zagadnień prawnych zwi?zanych z Internetem.
Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej agencji reklamowych, firm fonograficznych, pracowni architektonicznych i designerskich oraz w prowadzeniu procesów o ochronę dóbr osobistych. Pracowała również w biurze prawnym jednego z największych w Polsce wydawnictw prasy jako specjalista ds. ochrony praw autorskich.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Marketing instytucji finansowych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte