Konkursy i loterie - aspekty prawne w marketingu
Cena : 260 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 520 PLN pozostałe osoby.
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Spotkanie w ramach cyklu "Aspekty prawne w marketingu"
>
Program spotkania:
1.Przepisy, o których należy pamiętać organizuj?c loterie i konkursy.
2.W jakich sytuacjach loterie i konkursy mog? naruszać prawo?
3.Jakie informacje powinien zawierać regulamin?
4.Loterie i konkursy a Zbiorowe Interesy Konsumentów. Polityka prezesa UOKiK.
5.Omówienie bież?cego orzecznictwa w sprawie konkursów i loterii, odpowiedzialność przedsiębiorcy za naruszenie praw konsumentów.
Osoba prowadz?ca:
Przemysław Rybicki, radca prawny
Specjalizuje się w prawie konkurencji oraz prawie konsumenckim. Doradza przedsiębiorcom w prowadzeniu spraw z zakresu polskiego i europejskiego prawa ochrony konkurencji i konsumentów, w tym spraw dotycz?cych kontroli koncentracji przedsiębiorców, porozumień ograniczaj?cych konkurencję oraz nadużyć pozycji dominuj?cej.
Reprezentuje klientów zarówno w postępowaniach przed organami administracji (np. Prezesem UOKiK), jak i s?dami. Doradzał klientom z branż FMCG, chemicznej, energii, usług finansowych, księgarskiej i multimediów, telekomunikacyjnej, handlu detalicznego i hurtowego oraz sprzedaży internetowej.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego organizowanego przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z Uniwersytetem w Cambridge. Studiował także na wydziale prawa Cardiff University w Walii.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Konkursy i loterie - aspekty prawne w marketingu
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte