Komunikacja między różnymi departamentami w firmie
Cena : 800 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 1100 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Komunikując się każdego dnia z ludźmi w firmie zderzamy się nie tylko z poszczególnymi jednostkami, ale także z zespołami o najprzeróżniejszych kompetencjach. Często mamy wrażenie, że nasi współpracownicy posługują się zupełnie innym językiem...
>
Komunikuj?c się każdego dnia z ludźmi w firmie zderzamy się nie tylko z poszczególnymi jednostkami, ale także z zespołami o najprzeróżniejszych kompetencjach. Często mamy wrażenie, że nasi współpracownicy posługuj? się zupełnie innym językiem, kieruj? się innymi kryteriami w wykonywaniu obowi?zków i podejmowaniu decyzji. Można posun?ć się do przysłowiowego stwierdzenia, że „każdy sobie rzepkę skrobie”. W konsekwencji, taki model funkcjonowania często generuje nieporozumienia rodz?ce negatywne emocje i niepotrzebny stres. Czy można działać inaczej, żeby usprawnić przepływ informacji pomiędzy różnymi działami i grupami kompetencyjnymi w firmie? Czy można wytworzyć nie tylko chęć, ale i obudzić naturaln? potrzebę wzajemnego współdziałania? Można.
Efekt szkolenia pozwoli:
- zsynchronizować własn? wiedzę dotycz?c? poszczególnych osób i działania innych działów w firmie,
- znajdować nowe rozwi?zania i sposoby komunikacji w sytuacji, kiedy dotychczasowe działania zawiodły,
- radzić sobie, kiedy interesy poszczególnych działów s? rozbieżne,
- rozpoznać, kiedy z przyczyn charakterologicznych, a kiedy z przyczyn merytorycznych współpraca nie układa się tak jakbyśmy sobie tego życzyli.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Kluczowe elementy w relacjach interpersonalnych. Co działa, a co nie działa?
- Typy psychologiczne wg. sposobu działania i osobowości oraz psychologicznych klasyfikacji. Jakim ja jestem typem psychologicznym?
- Współdziałanie z określonymi typami. Zależności pomiędzy zespołami a poszczególnymi jednostkami w zespołach.
- Rozwi?zywanie problemów w zespołach: merytorycznych, organizacyjnych i personalnych.
- Rozpoznawanie kompetencji poszczególnych zespołów i ich członków.
- Sytuacje kryzysowe w zespołach i pomiędzy nimi.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie:
Dla kierowników projektów, kierowników wysokiego i średniego szczebla, szefów zespołów i działów, osób odpowiedzialnych za kryzysowe sytuacje i każdego, kto chciałby rozwin?ć umiejętność współdziałania z i razem z różnymi departamentami w firmie.
Trener :
Magda Kozłowska - Trener, coach, psycholog praktyk z 10 letnim doświadczeniem w pracy trenerskiej i indywidualnej z klientem. Szerokie kompetencje w realizacji szkoleń zamkniętych i otwartych głównie w obszarach humoru, przełamywania schematycznego myślenia i rozwoju innowacyjnego działania w biznesie, skuteczności interpersonalnej w biznesie. Specjalizuje się w interwencjach i we wsparciu osób znajduj?cych się w sytuacjach kryzysu psychologicznego w obszarze zawodowym, osobistym, jak również sytuacyjnym. Prowadzi treningi dotycz?ce funkcjonowania w sytuacjach kryzysowych.
Mapa dojazdu
Komunikacja między różnymi departamentami w firmie
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte