Jak prezentować produkt specjalistyczny, by odnieść sukces w sprzedaży? Praktyczny warsztat i sesja z kamerą


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
800 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 1100 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone (przy zapisie na cały kurs jedno szkolenie z dziesięciu jest gratis)

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Zajęcia z cyklu "KLUCZOWE KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE DLA INŻYNIERÓW KONSULTANTÓW". Kurs przeznaczony jest dla inżynierów i techników, zawodowo zajmujących się sprzedażą usług/produktów skomplikowanych technologicznie. Program inspirowany jest francuskim systemem edukacji, który od lat, na różnych poziomach, uczy zawodu „technik, inżynier – handlowiec” (technico-commercial).

 

>

Proponowane szkolenie to w rzeczywistości przepis na prowadzenie angażuj?cych prezentacji produktu specjalistycznego. Uczestnicy dowiedz? się dlaczego Klienci s? chimeryczni a sytuacje prezentacyjne trudne do przewidzenia i stresuj?ce. Najważniejsze narzędzia sprzedawcy w tym szkoleniu to kartka i długopis.

Po szkoleniu inżynierowie będ? lepiej diagnozować zainteresowania Klienta, chętniej przewidywać trudne sytuacje i świadomie sobie z nimi radzić. Istot? szkolenia będzie zbudowanie check-listy zadań na rzecz dobrze przeprowadzonej prezentacji i osi?gnięcie informacji zwrotnych na temat prowadzonych prezentacji.

  • Struktura prezentacji
  • Tworzenie treści prezentacji
  • Techniki przełamywania barier i osi?gania zaangażowania odbiorców
  • Ciemna strona prezentacji
  • Plan B
  • Check-lista

Co nas wyróżnia?

  • Pogram dedykowany inżynierom - konsultantom
  • Modułowy program – elastyczny dobór szkoleń wg indywidualnych potrzeb
  • Trenerzy, z wykształcenia inżynierowie, z wieloletni? praktyk? sprzedażow?, dzisiaj wspieraj?cy firmy z różnych branż, w osi?ganiu konkretnych rezultatów sprzedażowych i finansowych
  • Warsztatowa formuła i praktyczne podejście do prezentowanych kompetencji
  • Nowatorski program, np. finanse dla inżynierów - konsultantów
  • Uznawany w środowiskach francuskich dyplom kompetencji (technico-commercial) sygnowany znakiem CCIFP (do jego uzyskania potrzebne jest wysokie zaangażowanie uczestników kursu)

Rezultaty:

Kurs to przede wszystkim możliwość uzyskania drugiej, wysokiej kompetencji handlowej u pracowników z wykształceniem inżynieryjnym, technicznym. Kurs, oparty na systemie uczenia się dorosłych, inspiruje do dokonywania stałej analizy działań i wyci?gania wniosków. Dzięki takiej postawie firma uzyskuje pracownika:

  • Zainteresowanego stałym podejmowaniem działań pro-sprzedażowych i poszukiwaniem sposobów na osi?gnięcie większej efektywności zawodowej,
  • Zdolnego szacować rentowność planowanych działań i skoncentrowanego na osi?ganiu celów biznesowych,
  •   Zdolnego podejmować działania sprzedażowe dopasowane do rynku, wyróżniaj?ce go od konkurencji

Czas trwania: całodniowe szkolenie (pi?tek) w okresie:styczeń – czerwiec 2013

Częstotliwość: 10 spotkań x 8h

Program kursu :

Termin

Temat

22.02.2013

Jak oszczędzać czas w sprzedaży specjalistycznej i pozyskiwać projekty z potencjałem?

8.03.2013

Jak przeprowadzić spotkanie sprzedażowe? Praktyczny warsztat i check lista

22.03.2012

Jak zadawać pytania w trakcie spotkania sprzedażowego? Praktyczny warsztat

05.04.2013

Jak stworzyć ofertę wyróżniaj?c? się wobec konkurencji? Praktyczny warsztat angażowania Klienta w proces budowania oferty i przygotowywania specyfikacji produktu?

26.04.2013

Jak pracować z trudnymi Klientami?

17.05.2013

Jak prezentować produkt specjalistyczny, by odnieść sukces w sprzedaży? Praktyczny warsztat i sesja z kamer?

7.06.2013

Negocjacje z kupcami

21.06.2013

Jak tworzyć sieci powi?zań i rekomendacji w środowisku technicznym?

13 września 2013

Finanse dla inżyniera - konsultanta cz.1,

27 września 2013

Finanse dla inżyniera - konsultanta cz.2

  Prowadz?cy :

Dariusz Pomianowski – trener i praktyk sprzedaży i negocjacji; absolwent Politechniki Warszawskiej na wydziale Geodezji i Kartografii, a także: Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Strathclyde w Glasgow; certyfikowany trener Zenger Miller/Learning International, Kepner – Tregoe Autorytet w dziedzinie doskonalenia profesjonalnych kompetencji sprzedażowych. Z siłami sprzedaży wielu branż pracował w formie: szkoleń, instruktaży oraz interwencji w miejscu pracy (także u Klienta).Specjalizuje się w obszarach: audyty efektywności funkcjonowania zespołów, sprzedaż, negocjacje, komunikacja, praca z Klientem.   Kocha życie i bawi się każd? chwil?.

Szkolił m.in. w: Hewlett Packard, McKinsey & Co, Sanofi-Biocom, SCA, DuPont, Covidien, S.C. Johnson, Kimberly-Clark, Alcatel, Grupa Żywiec, Seita, Grundfos, Boehringer Ingelheim, Exact Software, Energis, Lundbeck, Nordea, BPH, Elektrim, Thomson, GlaxoSmithKline, Roche, Pfizer, Merck, Park Davis, Ferring, Wyeth Lederle, Siemens, Hapag Lloyd, Nokia Siemens Networks, Lafarge, Wrigley, PKN Orlen, RR Donnelly, Rolls Royce, ZUS, Peugeot, UBS, State Street, Royal Bank of Scotland, Nestle.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin