Jak pracować z trudnymi Klientami?
Cena : 800 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 1100 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone (przy zapisie na cały kurs jedno szkolenie z dziesięciu jest gratis)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Zajęcia z cyklu "KLUCZOWE KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE DLA INŻYNIERÓW KONSULTANTÓW". Kurs przeznaczony jest dla inżynierów i techników, zawodowo zajmujących się sprzedażą usług/produktów skomplikowanych technologicznie. Program inspirowany jest francuskim systemem edukacji, który od lat, na różnych poziomach, uczy zawodu „technik, inżynier – handlowiec” (technico-commercial).
>
Emocje to wyj?tkowe źródło wiedzy o Kliencie i o świecie jego wartości (też pozafinansowych). Konsltanci w zawodach technicznych potrzebuj? wiedzieć, jak osi?gać porozumienie z Klientem, w sytuacji, w której oni sami maj? ograniczony wpływ na rozwi?zanie (opóźniona dostawa, błędna realizacja w magazynie itp.).
Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom sposoby na znajdowanie porozumienia pomimo różnic w pogl?dach. Po szkoleniu będ? chętniej słuchać Klientów i naucz? się proponować pozafinansowe, satysfakcjonuj?ce gratyfikacje i rozwi?zania.
- Rzeczywistość sprzedaj?cego i rzeczywistość kupuj?cego
- Blokady komunikacji
- Profilaktyka stresu i radzenie sobie ze stresem
- Zarz?dzanie nietypow? sytuacj?
Program kursu :
Termin | Temat |
22.02.2013 | Jak oszczędzać czas w sprzedaży specjalistycznej i pozyskiwać projekty z potencjałem? |
8.03.2013 | Jak przeprowadzić spotkanie sprzedażowe? Praktyczny warsztat i check lista |
22.03.2012 | Jak zadawać pytania w trakcie spotkania sprzedażowego? Praktyczny warsztat |
05.04.2013 | Jak stworzyć ofertę wyróżniaj?c? się wobec konkurencji? Praktyczny warsztat angażowania Klienta w proces budowania oferty i przygotowywania specyfikacji produktu? |
26.04.2013 | Jak pracować z trudnymi Klientami? |
17.05.2013 | Jak prezentować produkt specjalistyczny, by odnieść sukces w sprzedaży? Praktyczny warsztat i sesja z kamer? |
7.06.2013 | Negocjacje z kupcami |
21.06.2013 | Jak tworzyć sieci powi?zań i rekomendacji w środowisku technicznym? |
13 września 2013 | Finanse dla inżyniera - konsultanta cz.1, |
27 września 2013 | Finanse dla inżyniera - konsultanta cz.2 |
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Jak pracować z trudnymi Klientami?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte