Jak powiedzieć „NIE” Klientowi ?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Istota mówienia "nie" to nic innego jak umiejętność kładzenia trudnych tematów na stole negocjacyjnym i osiągania zrównoważonej relacji na linii Klient - sprzedawca. To taże najistotniejsza zdolność w procesie sprzedaży. Sprawiająca, że jako handlowiec osiągniesz potrzebny do kontrolowania sprzedaży autorytet i otworzysz możliwości podejmowania decyzji u Klienta.

 

>

Czy nie zdarzyło ci się tak, że obiecany kontrakt otrzymała konkurencja? Albo może stan?łeś wobec oczekiwania przewyższaj?cego Twoje możliwości jako sprzedawcy? Czy umiesz wskazać punkty w swojej pracy, w których najczęściej tracisz kontrolę i gubisz istotę pracy z Klientem? Te i inne pytania s? punktami przewodnimi dla kolejnego spotkania Klubu Handlowca. Jeśli ciekawi Cię, jak budować rzeczywiste partnerstwo w relacji sprzedażowej i uzyskiwać najciekawsze projekty z rynku,  to spotkanie jest dla Ciebie.  

W trakcie spotkania zajmiemy się:

- wahaniami emocji w procesie sprzedaży i sposobami niwelowania napięcia,

- istot? budowania autorytetu jako sprzedawcy,  

- uzyskiwaniem przewagi nad popularnymi strategiami negocjacyjnymi,  

a nade wszystko  

- dowiemy się dlaczego traktować z rezerw? "tak" Klienta,

- określimy, co znacz? konkretne negatywne wypowiedzi Klientów i jak docierać do sedna sprawy,

- nauczymy się w łagodnej formule zabezpieczać sprzedaż oraz osi?gać decyzje wcześniej niż konkurencja

Prowadz?cy:

Marcin Sałek – z wykształcenia inżynier, z zamiłowania trener, praktyk sprzedaży. Trener wiod?cy Training+. Certyfikowany trener Zenger Miller/ Learning International.   W branży konsultignowo – szkoleniowej od 1998r. Specjalizuje się w realizowaniu audytów efektywności zawodowej pracowników, prowadzi programy rozwojowe wzmacniaj?ce współpracę i usprawniaj?ce komunikację. Opracowuje i realizuje koncepcje dedykowane m.in.: działom sprzedaży (szefom oraz   pracownikom), działom serwisowym i obsługi Klienta. Swoj? pracę opiera o rzeteln? diagnozę sytuacji w firmie i kompetencji osób dedykowanych do rozwoju. Umiejętnie ł?czy różnorodne narzędzia i metody pracy z ludźmi (coaching, instruktaż, szkolenie). Uczestnicy doceniaj? jego wiedzę, umiejętności i doświadczenie trenerskie, a łatwość odniesienia sytuacji szkoleniowej na praktykę sprzedażow? sprawiaj?, że prędko staje się   autorytetem.

Szkolił w: 3M, Siemens, HP/Compaq, HCI, RR Donneley, Thomson, Alcatel, Polkomtel, Merck, Wizja TV/UPC, AMP, Deutsce Bank, BPH, PKO SA, PKO BP, Grundfos, Polfactor, Eden Springs, Oce, Vattenfall, Grupa Lotos, Peugeot Polska,   Carserwis S.A., Dialog S.A., Ricoh Polska, Agora S.A., Infovide-Matrix S.A., Roche, Nepentes S.A. i inne.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!