Jak odczytywać sygnały - 7 elementów mowy ciała
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
7 KROKÓW DO SUKCESU: JAK SKUTECZNIE BYĆ SKUTECZNYM - Spotkanie inspirujące
>
Program :
Część I (około 50 minut)
- Co widać i co z tego może wynikać? Mowa ciała: maski, pozy, miny
- Znaczenie mowy ciała w procesie komunikacji
- Kreowanie poż?danego wizerunku
- Psychologia a mowa ciała
- Gesty i mimika jako wyraz postaw i odczuć - jak skutecznie z nich korzystać
- Komunikacja niewerbalna a pierwsze wrażenie
- Tworzenie i utrzymanie efektu pierwszego wrażenia
- Rola wygl?du w komunikacji niewerbalnej
- Pozytywne przykuwanie uwagi w kontaktach biznesowych
- Kontakt wzrokowy i jego znaczenie
- Jak czytać mowę ciała? - czyli znaczenie gestów i postaw
- Identyfikacja prawdy i kłamstwa
- Jak stać, jak chodzić i jak gestykulować?
- Uściski dłoni - kiedy jaki i co zrobić, gdy ktoś nim manipuluje
- Techniki zwiększaj?ce skuteczność przekazu
- Wybór miejsca w zależności od rodzaju spotkania biznesowego
- Wysyłanie sygnałów u kobiet i mężczyzn
Metoda: wykład z elementami ćwiczeń
Część II (około 50 minut)
- Techniki pracy z głosem (artykulacja, brzmienie, sposoby oddychania a brzmienie głosu, akcentowanie, intonacja)
- Cechy dobrego mówcy
- Podstawowa wiedza o warunkach skutecznego komunikowania się za pomoc? słów
- Co decyduje o tym, że komunikat jest zrozumiały dla odbiorcy?
- Efektywne wykorzystywanie kanałów komunikacji
- Jak usprawnić swój aparat mowy
Metoda:ćwiczenia, w których bior? udział wszyscy uczestnicy oraz wybrane osoby
Spotkanie ma na celu przypomnienie w zabawny sposób, jaki wpływ na komunikację i wzajemne relacje między ludźmi ma mowa ciała.
Trener :
Mirosław Oczkoś - Trener, aktor, reżyser, specjalista ds.wizerunku
Trener prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne oraz konsultacje
z zakresu prezentacji, autoprezentacji, wyst?pień publicznych, kontaktów z mediami. Przeprowadza diagnozę predyspozycji indywidualnych. Rozwija umiejętności świadomego i profesjonalnego w mediach. Współorganizuje i prowadzi projekty typu development center, jak również szkolenia niestandardowe, wykorzystuj?ce działania teatralne i filmowe. Uczy stosowania technik aktorskich, pracy głosem (dykcja) w kontaktach. Jego programy zawieraj? kompleksowe rozwi?zania i przygotowuj? uczestników, nawet do najtrudniejszy prezentacji i wyst?pień publicznych. Prezentuje nowoczesny i niepowtarzalny styl prowadzenia szkoleń. Ma już tysi?ce zadowolonych uczestników.
- Trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla menedżerów, polityków, biznesmenów, psychologów. Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny, specjalista Public Relations w zakresie pracy z głosem i autoprezentacji.
- Wykładowca w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
w Warszawie, Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Współpracownik Centrum Informacji Europejskiej przy Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie. - Współtworzył programy i doradzał (z pozytywnym skutkiem) kandydatom
w kampaniach do Sejmu RP i na Prezydentów miast. - Był moderatorem w kilku konfliktach społecznych w dużych firmach produkcyjnych.
- Był dyrektorem zarz?dzaj?cym jednej z warszawskich agencji reklamowych.
Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny. - Współpracował z wieloma stacjami radiowymi m.in. Radio Manhattan Łódź, program
3 Polskiego Radia, Radio Kolor Warszawa, Radio Plus Warszawa. - Autor ksi?żek: „Abecadło mówienia”, „Sztuka poprawnej wymowy, czyli
o bełkotaniu i faflunieniu” oraz „Paszczodźwięki – mały poradnik dla wielkich mówców”. - Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Studia Podyplomowe Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
- Klienci: Bank PKO BP, BANK POCZTOWY S.A., BOMBARDIER S.A., Gaspol, Ernst & Young Polska , MIEDŹ, PKN ORLEN, KGHM POLSKA, POWSZECHNY DOM KREDYTOWY, BZ WBK, BPH TFI, HYDROBUDOWA Włocławek, LUKOIL, PEKAO S.A. (Pion Bankowości Korporacyjnej Deutsche Bank PBC, X-Trade Brokers S.A., MINISTERSTWO FINANSÓW, Ministerstwo Skarbu Państwa, NETIA S.A., Zwi?zek Banków Polskich, PTU SA.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Jak odczytywać sygnały - 7 elementów mowy ciała
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte