INSIGHTS inaczej, czyli Jak zwiększyć skuteczność współpracowników, zespołów oraz handlowców dzięki zastosowaniu metody Insights Discovery?
Zapraszamy na klub HR, aby odkryć jakim nowym doświadczeniem może być Insights Discovery dla Waszych współpracowników, zespołów i całych organizacji.
>
Insights Discovery jest metod? pozwalaj?c? na ? odkodowanie ? osobowości jednostek, jak i całych zespołów w oparciu o prace szwajcarskiego psychologa Carla Gustava Junga. Posługuje się nie tylko językiem czterech energii kolorystycznych, które odzwierciedlaj? różne typy zachowań ludzkich, ale pozwala również na graficzne przedstawienie na kole ID różnych profili członków zespołu w zależności od wartości jakie wnosz? do zespołu.
Jest to metodologia, która wydaje się prosta, nie mniej jednak jest dużo bardziej złożona i zaskakuj?ca, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Dzięki swojej przejrzystości pozwala odkryć i zrozumieć sposób funkcjonowania osób ze swojego profesjonalnego otoczenia, zarówno współpracowników, szefów, jak i klientów, czy dostawców.
Będzie wiec interesuj?ce wzniesienie się ponad pobieżn? znajomość tego narzędzia i podejścia, które często ogranicza się do uproszczonego obrazu 4 kolorów: niebieski, zielony, żółty i czerwony, jakim ilustruje się te metodę.
Jedn? z wielu korzyści jakie Insights Discovery przynosi organizacji jest wypracowanie tzw. „wspólnego języka”, który znacznie ułatwia komunikację interpersonaln? oraz poprawia skuteczność całej organizacji. Zastosowanie ID jest również źródłem sukcesów handlowych.
W konsekwencji Insights Discovery przyczynia się do lepszego funkcjonowania firmy w pięciu obszarach:
Skuteczności menedżerskiej
- Management dostosowany do każdej jednostki pozostaj?cy w spójności z oczekiwaniami organizacji i współpracowników
Skuteczności indywidualnej
- Lepsza znajomość siebie i innych, a dzięki temu lepsze dostosowanie do potrzeb i osobowości interlokutorów
Skuteczności zespołowej
- Poprawienie dynamiki zespołów dzięki lepszej wzajemnej znajomości ich członków, ich komplementarności, a także zdiagnozowaniu zespołu
Skuteczności organizacyjnej
- Współpraca na zasadzie ? co-opétition ? (równowaga miedzy rywalizacj? , a skuteczn? współprac?) prowadz?ca do osi?gania wspólnych celów
Skuteczności handlowej
- Osi?ganie mistrzostwa na każdym etapie procesu sprzedaży i w relacjach z klientem
Osoba prowadz?ca :
Magdalena Niniewski - Założycielka firmy „Evolutis” (styczeń 2007), działaj?cej w dziedzinie coachingu indywidualnego i zespołowego, komunikacji interpersonalnej i menedżmentu interkulturowego, Magdalena od 7 lat wykonuje swój zawód równolegle zarówno we Francji, jak i w Polsce.
Posiada podwójn? – polsko-francusk? kulturę. 25 lat przeżytych w Polsce, a następnie 25 lat doświadczenia zawodowego zdobytego we Francji, gdzie kontynuuje jego wzbogacanie poprzez współpracę z międzynarodowymi korporacjami.
Magdalena wykorzystuje w swojej pracy coacha, konsultanta i trenera ponad 20-letni? karierę zawodow?, która przebiegała w dużych koncernach międzynarodowych. Najpierw wieloletnie doświadczenie handlowo-menedżerskie uzyskane w japońskiej firmie Ricoh - światowego lidera w dziedzinie reprografii, a następnie doświadczenia konsultanta-coacha, trenera zdobyte we francuskich firmach konsultingowych.
Magdalena posiada wyższe wykształcenie humanistyczne (jest absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego), rozszerzonego podyplomowymi studiami w dziedzinie biznesu – MBA w Paryskiej Wyższej Szkole Handlowej (l’ESCP-Europe).
Magdalena jest również akredytowanym i regularnie superwizowanym w Paryżu coachem francuskiej Szkoły coachingu „Transformance” oraz psychoterapeut? posiadaj?c? dyplom Paryskiej Szkoły Gestaltu (EPG).
Jest członkiem francuskiego stowarzyszenia coachy Eliantis Partners.
Żyj?c i pracuj?c w dwóch krajach jednocześnie, Magdalena odgrywa role mediatora w zetknięciu się odmiennych kultur oraz przyczynia się do lepszego zrozumienia polsko-francuskich różnic kulturowych.
Jednocześnie poprzez coaching transformacyjny wspiera wysok? kadrę menedżersk? w procesie przemian zwi?zanych zarówno ze zmianami instytucjonalnymi, kulturowymi jak i tożsamościowymi.
W pracy z zespołami poprzez innowacyjna metodę „codéveloppement professionnel” przyczynia się do rozwijania tzw. „inteligencji kooperacyjnej”– podstawowego czynnika sukcesu przedsiębiorstwa XXI wieku, a także nowego sposobu funkcjonowania zespołów wg zasady „co-opetition”.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

INSIGHTS inaczej, czyli Jak zwiększyć skuteczność współpracowników, zespołów oraz handlowców dzięki zastosowaniu metody Insights Discovery?
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte