Houston, czy mamy problem? - Sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Niezadowolony klient, feralna literówka, czy lokalna afera – wszystko może być przyczyną sytuacji kryzysowej. W dobie social media informacja rozprzestrzenia się w okamgnieniu. Jak należy postępować? Reagować, czy przeczekać? Czy można kryzysom zapobiec?
>
Jeśli prowadzisz profil firmowy w mediach społecznościowych, to prędzej czy później napotkasz sytuację trudn? komunikacyjnie. Warto się na ni? dobrze przygotować.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- jak reagować na negatywne komentarze?
- czy można przygotować się na kryzys w social media?
- w jaki sposób określić potencjalne zagrożenia?
- co zrobić, gdy nie mamy profilu na danej platformie społecznościowej?
- czy da się z kryzysu wyjść z twarz??
Szkolenie z zarz?dzania kryzysem w social media poprowadzi Luiza Jurgiel-Żyła, Account Director i fanka nowych mediów w agencji FIRST Public Relations.
Osoba prowadz?ca :
Luiza Jurgiel-Żyła - Account Director w agencji FIRST Public Relations
Na co dzień odpowiada za działania PR firmy doradczej Cushman & Wakefield, w swoim portfolio ma także pracę dla kanałów telewizyjnych: CNN International, Lifetime, HISTORY, CI Polsat, Cartoon Network, Boomerang i TCM. Wiceprezes zarz?du Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Public Relations i Corporate Identity) i Socjologii (spec. Komunikacja społeczna i badanie rynku) na Uniwersytecie Wrocławskim. Prywatnie miłośniczka buldogów francuskich i fanka nowych mediów.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Houston, czy mamy problem? - Sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte