Houston, czy mamy problem? - Sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Niezadowolony klient, feralna literówka, czy lokalna afera – wszystko może być przyczyną sytuacji kryzysowej. W dobie social media informacja rozprzestrzenia się w okamgnieniu. Jak należy postępować? Reagować, czy przeczekać? Czy można kryzysom zapobiec?

>

Jeśli prowadzisz profil firmowy w mediach społecznościowych, to prędzej czy później napotkasz sytuację trudn? komunikacyjnie. Warto się na ni? dobrze przygotować.

W trakcie szkolenia dowiesz się:

- jak reagować na negatywne komentarze?

- czy można przygotować się na kryzys w social media?

- w jaki sposób określić potencjalne zagrożenia?

- co zrobić, gdy nie mamy profilu na danej platformie społecznościowej?

- czy da się z kryzysu wyjść z twarz??

Szkolenie z zarz?dzania kryzysem w social media poprowadzi Luiza Jurgiel-Żyła, Account Director i fanka nowych mediów w agencji FIRST Public Relations.

Osoba prowadz?ca :

Luiza Jurgiel-Żyła - Account Director w agencji FIRST Public Relations

Na co dzień odpowiada za działania PR firmy doradczej Cushman & Wakefield, w swoim portfolio ma także pracę dla kanałów telewizyjnych: CNN International, Lifetime, HISTORY, CI Polsat, Cartoon Network, Boomerang i TCM. Wiceprezes zarz?du Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Public Relations i Corporate Identity) i Socjologii (spec. Komunikacja społeczna i badanie rynku) na Uniwersytecie Wrocławskim. Prywatnie miłośniczka buldogów francuskich i fanka nowych mediów.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!